اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

باشگاه مس رفسنجان یک ریال بدهی ندارد/تمام بدهی علی سامره پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال صنعت مس رفسنجان گفت: این باشگاه در حدود 10 میلیارد تومان بدهی داشت که کاملا پرداخت کردیم و الان یک ریال بدهی نداریم.

باشگاه مس رفسنجان یک ریال بدهی ندارد/تمام بدهی علی سامره پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان توانست با قدرت هرچه تمام‌تر با سرمربی‌گری ربیعی و تلاش بازیکنان و همدلی اعضای باشگاه قهرمان لیگ یک و راهی لیگ برتر شود.

جایگاهی که آرزوی دیرینه مردم این شهرستان به‌ویژه جوانان و دوستداران فوتبال بود اکنون باید حفظ شود و تیم با بهترین بازی خود را در لیگ برتر آن هم در رده‌های بالایی نگه دارد و البته حمایت مسؤولان شرکت مس را هم می‌طلبد تا نسبت به تکمیل ورزشگاه شهدای صنعت مس کمر همت ببندند و این ظرفیت بالا را حفظ کنند تا تیم بدون دغدغه به مسابقات بپردازد.

مجید زیندنی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس رفسنجان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس با حساسیت بالایی برای تیم وقت می‌گذارد و تنها ایرادی که دارد تجربه لیگ برتر را ندارد، اظهار داشت:  اما با تمام توان نسبت به جذب بازیکن که همه در یک سطح هستند و صرف وقت برای تیم به او اطمینان داریم و در لیگ برتر هم تیم ما را همراهی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمرینات تیم را بدون هیچ حواشی دنبال می‌کنیم، ادامه داد: ورزشگاه شماره یک در حال تکمیل است و  اول شروع تمرینات هستیم، ممکن است برای بازی با چند تیم در جایی اردو بزنیم که تمرینات‌مان را در آنجا دنبال می‌کنیم.

زیندینی نسبت به جذب بازیکنان اظهار کرد: طول تمرین در اردوها ممکن است لازم باشد چند بازیکن دوباره بگیریم ضمن اینکه قرارداد بعضی بازیکنان هنوز قطعی نشده‌ است.

وی خاطرنشان کرد: تا یکی، دو هفته قبل از بازی‌ها مجبور هستیم در تهران تمرین کنیم و این موضوع هزینه آن‌چنانی ندارد و عمده هزینه مربوط به زمین است اما نکته مثبت این است که زمین نزدیک محل اقامت بازیکنان است و نسبت به جای دیگر تکمیل‌تر است.

مدیرعامل باشگاه فوتبال مس رفسنجان در ادامه به موضوع آکادمی فوتبال مس اشاره و ابراز داشت: سال گذشته آکادمی بر اساس قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال با حضور یک فرد متخصص همراه با کار علمی آغاز به‌کار کرد و مطمئن هستیم که از این به بعد یک یا دو بازیکن مورد نیازمان را از بین این استعدادها بگیریم و همچنین خیلی از بازیکنان ما در اردوهای تیم ملی حضور خواهند یافت.

وی در زمینه کمک به سایر رشته‌های ورزشی گفت: امسال سعی کردیم بر خلاف تکلیفی که سال‌های قبل شده بود که هیچ رشته‌ای اضافه نکنیم، ورود کردیم و والیبال و بسکتبال را حمایت کردیم که بسکتبال راهی سوپرلیگ شد و والیبال به لیگ یک راه یافت همچنین حمایت از ورزش همگانی شهرستان هم انجام می‌شود.

زیندینی بزرگ شدن ورزش رفسنجان را منوط به رشد همه ورزش‌های شهرستان دانست و افزود: همه ورزش‌ها باید با هم رشد کنند تا درخت ورزش شهرستان تنومند شود.

وی در خصوص بدهی‌های باشگاه عنوان داشت: سال گذشته عمده بدهی‌های باشگاه که در حدود 10 میلیارد تومان بود پرداخت شد و اکنون یک ریال بدهی نداریم، در خصوص طلب سامره که حواشی در فضای مجازی ایجاد شده بود، او بزرگتر از این حرف‌هاست که بخواهد به‌دلیل طلب خود علیه باشگاه کاری کند.

زیندینی با بیان اینکه روز گذشته تمام بدهی علی سامره پرداخت شد، تأکید کرد: سعی کردیم حواشی را از تیم دور کنیم و به دور از حواشی بتوانیم نتایج مورد دلخواه هواداران را کسب کنیم و باشگاهی درست کنیم که در تمام زمینه‌ها اعم از فرهنگی و ورزشی در سطح کشور و بلکه دنیا اول باشد.

باشگاه مس شرایط تمرین تیم در رفسنجان را فراهم کند

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان نیز راهیابی تیم فوتبال مس رفسنجان را اتفاق خیلی خوبی دانست و گفت: کسانی که به آینده امید دارند همواره می‌دانند که تلاش‌های مخلصانه مبتنی بر اراده قوی می‌تواند نتایج خاص خود را داشته باشد.

وی تصریح کرد: تحلیل‌های کارشناسانه و تخصصی و بدون غرض می‌تواند به باشگاه و سرمربی کمک کند.

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد: باشگاه مس رفسنجان باید شرایط تمرین تیم در رفسنجان را به‌طور کامل فراهم کند و امکانات و ابزار داشته باشد که این موضوع برای شهرستان ظرفیت می‌آورد.

وی ابراز داشت: ورود به لیگ برتر و حرفه‌ای شدن باشگاه می‌طلبد که اصول حرفه‌ای شدن را هم رعایت کنیم.

فصیحی‌هرندی با بیان اینکه می‌توان هرچند وقت یکبار متخصصان و کارشناسان ورزشی را دور هم جمع کرد و از نظرات آنها برای تقویت تیم استفاده کرد، متذکر شد: با این کار خیلی از مسائل حل و فصل می‌شود.

فرماندار رفسنجان تأکید کرد: بودجه‌ای جداگانه برای تقویت سایر رشته‌های ورزشی شهرستان باید در نظر گرفته شد و انصاف و عدالت در حمایت از دیگر رشته‌های ورزشی صورت گیرد.

انتهای پیام/80016/ب

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول