اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اکبری: با جنگندگی شهداب را بردیم/ بازی خیلی سختی بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازی بسیار سختی مقابل شهداب داشتیم و با جنگندگی این تیم را شکست دادیم.

اکبری: با جنگندگی شهداب را بردیم/ بازی خیلی سختی بود

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهداب یزد در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: شهداب یکی از تیم‌های مدعی امسال است و ما در خانه آنها کار بسیار سختی داشتیم. پیش از بازی هم پیش‌بینی می‌کردم که کارمان خیلی سخت باشد.

وی ادامه داد: به هر حال تیم شهداب شرایطی دارد که امسال می‌تواند در جمع مدعیان قرار بگیرد. بازیکنان شهداب بسیار خوب بازی کرده و کار را برای ما سخت کردند. در مقابل شاگردانم هم بسیار تلاش کردند تا برنده این بازی باشند. خوشبختانه مزد زحمات‌مان را گرفتیم به پیروزی رسیدیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: از دلایل پیروزی ما در این بازی می‌توان به جنگندگی بازیکنان و تلاش مضاعف آنها اشاره کرد. کسب 3 امتیاز کامل مقابل تیم شهداب آن هم در یزد اتفاق بسیار خوبی است که برای ما رقم خورد و از این بابت خدا را شکر می‌کنم.

اکبری با بیان اینکه با گذشت زمان شرایط تیم‌مان بهتر خواهد شد، تصریح کرد: ما بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب خود داریم و برای رسیدن به هماهنگی نیازمند زمان هستیم. معتقدم با گذشت زمان هماهنگ‌تر می‌شویم و بهتر بازی می‌کنیم. با توجه به اینکه امسال لیگ سختی داریم، باید هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی درمورد برنامه ادامه مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما در هفته سوم و چهارم به ترتیب باید از تیم‌های پیکان و فولاد سیرجان میزبانی کنیم. دو بازی سنگین و خطرناک پیش‌روی ما است. باید تلاش کنیم تا بازیکنان را از نظر روحی و بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول