اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لاهوتی: قرار بود با تایید فدراسیون بازی کنیم/ ناهماهنگی‌ها کار دست‌مان داد

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک گفت: قرار بود با تایید فدراسیون مقابل هورسان رامسر بازی کنیم.

لاهوتی: قرار بود با تایید فدراسیون بازی کنیم/ ناهماهنگی‌ها کار دست‌مان داد

احمد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد عدم برگزاری بازی تیمش مقابل هورسان رامسر در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور و ثبت باخت فنی برای شهروند اراک، اظهار داشت: ما طبق برنامه به رامسر سفر کردیم و در این شهر چند جلسه تمرینی را هم پشت سر گذاشتیم. کاملاً آماده برگزاری مسابقه بودیم.

وی ادامه داد: تیم ما بسیار دیر بسته شد و به همین دلیل فدراسیون توافق کرد تا برای نخستین بازی‌مان لیستی از بازیکنان را اعلام کنیم که با تایید فدراسیون بتوانیم مقابل هورسان به میدان برویم. برای برگزاری بازی هفته دوم وارد سالن شدیم و خود را گرم هم کردیم، اما مسئولان برگزاری مسابقه به ما اجازه بازی ندادند.

سرمربی تیم والیبال شهروند اراک با بیان اینکه برخی ناهماهنگی‌ها موجب شد باخت فنی برای ما ثبت شود، تصریح کرد: متاسفانه با خوشبختانه مسئولان فدراسیون برای اتخاذ هر تصمیمی باید با داورزنی هماهنگ کنند. متاسفانه داورزنی در شرایطی نبود که بتواند پاسخ پیام مسئولان سازمان لیگ را بدهد و به همین دلیل عظیمی اعلام کرد هیچ تیمی بدون کارت بازی نمی‌تواند بازی کند.

لاهوتی گفت: قرار بود با لیستی که فدراسیون تایید می‌کند ما بازی کنیم تا روز شنبه ای دی کارت بازیکنان را دریافت کنیم، اما این اتفاق رخ نداد. با وجود این همه هزینه برای سفر و اسکان و ... به ما اجازه بازی داده نشد. از طرفی باشگاه هنوز بخشی از تعهدات خود را پرداخت نکرده که در ین مورد هم نامه‌نگاری‌ و توافقاتی صورت گرفته بود. امیدوارم این مشکلات هرچه زودتر حل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول