اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

برای تورم و گرانی چاره‌ای اندیشیده شود

امام جمعه سلطانیه گفت: واقعیت این است که مشکل اقتصادی، تورم و گرانی و عدم ثبات قیمت‌ها کمر مردم را می‌شکند و باید چاره‌ای اندیشیده شود.

برای تورم و گرانی چاره‌ای اندیشیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب جلسه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت امام حسین علیه السلام و اسارت اهل بیت پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: دفاع مقدس الگو گرفته از نهضت عاشورا بود.

امام جمعه سلطانیه به وجوه مشترک عاشورا و دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه عاشورا و دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ اسلام بود و دشمنان هر دو جریان هم در اوج حقارت و پستی و دنیاپرستی و خودخواهی بودند، ولی جلوه‌های عاشورا توسط رزمندگان دفاع مقدس از جمله نماز و بندگی، قرائت دعا و قرآن و آمادگی برای شهادت به نمایش گذاشته می‌شد، افزود: همانطور که نهضت عاشورا اسلام را حفظ کرد دفاع مقدس نیز انقلاب را حفظ کرد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه یکی از اشتراکات عاشورا و دفاع مقدس این است که هر دو آغاز بود نه پایان و لذا اسلام با قیام عاشورا و انقلاب با مجاهدت رزمندگان قوت گرفت، افزود: عاشورا دوباره در دفاع مقدس زنده و نمایان شد.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس از باب تعظیم شعائر الهی و در راستای نیاز نسل امروز به ارزش‌های دفاع مقدس وظیفه همگانی است، تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن، ایثار و از خودگذشتگی، ولایت‌مداری و ولایت پذیری از درس‌های دفاع مقدس است و باید به نسل امروز جامعه منتقل شود.

وی با بیان اینکه دشمن در عاشورا و دفاع مقدس یکی از دو چیز را می‌خواست یا جنگ و شهادت و یا تسلیم و ذلت، ولی از هر دو جریان جواب هیهات مناالذله شنید، خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه دچار اشتباه محاسباتی شده و می‌شوند همانطور که در آغاز جنگ تحمیلی صدام در مصاحبه‌ای گفت مصاحبه دوم در تهران انجام خواهم داد ولی مقاومت و ایستادگی ملت ایران دشمن را پشیمان کرد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه دشمن همان دشمن اوایل انقلاب است و ملت هم همان ملت انقلابی است که بارها وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کرده است، تصریح کرد: ولی واقعیت این است که مشکل اقتصادی، تورم و گرانی و عدم ثبات قیمت‌ها کمر مردم را می‌شکند و باید چاره‌ای اندیشیده شود.

امام جمعه سلطانیه به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه شعار ما می‌توانیم در دفاع مقدس به رخ دشمن کشیده شد، گفت: « ایران قوی» از دستاوردهای دفاع مقدس است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول