اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر: برای برپایی اردوها به دنبال پروتکل بهداشتی دقیق هستیم

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر گفت: برای برپایی اردوهای تیم ملی، شرایط اجرایی شدن پروتکل های بهداشتی را به ستاد مبارزه با کرونا ارائه می دهیم.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر: برای برپایی اردوها به دنبال پروتکل بهداشتی دقیق هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس، مهرداد آگین با اشاره به اینکه جلسات متعددی را در خصوص نحوه برپایی رقابت های لیگ مردان و بانوان برگزار کردیم، اظهار داشت: در صورتی که بتوانیم موافقت ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و فدراسیون را دریافت کنیم، مسابقات لیگ ۹۹ را برگزار خواهیم کرد. بعد از رقابت های لیگ، هدفمان برپایی جام حذفی است چرا که به شناخت استعدادهای این رشته کمک می کند و می توانیم برای تیم های ملی پشتوانه سازی کنیم. البته برای ما حفظ سلامتی ورزشکاران اولویت است.

وی افزود: برای برپایی اردوهای تیم ملی در رده جوانان، بزرگسالان و بانوان، در حال برنامه ریزی و طراحی پروتکل های بهداشتی هستیم تا پیشنهادمان را به ستاد مبارزه با کرونا و فدراسیون ارائه دهیم و در صورت موافقت با شرایط اعلام شده بتوانیم اردوها را آغاز کنیم تا ملی پوشان تمرینات تکنیکی خود را زیر نظر مربیان پیگیری کنند.

آگین در خصوص اینکه چه مسابقاتی را پیش‌رو داریم، گفت: سال آینده در صورتی که رقابت های بین المللی برگزار شود، مسابقات آسیا و اقیانوسیه به لحاظ کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی ۲۰۲۲ برای ما در دو گروه مردان و بانوان دارای اهمیت است. همچنین در رده جوانان نیز تیم ملی کشورمان باید در رقابت های پاراآسیایی ۲۰۲۱ حضور پیدا کند.

رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود تا با آرامش و به دور از نگرانی برنامه های تمام رشته های ورزشی عملیاتی شود و مجدد شاهد موفقیت تیم های ملی کشورمان در رویدادهای مختلف باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول