اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام آیت‌الله صانعی/اختلاف شورا ی شهر و فرمانداری ادامه‌دار شد

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از نام‌گذاری خیابانی در پایتخت به نام آیت‌الله صانعی خبر داد و گفت: ورود فرمانداری به موضوع نام‌گذاری خیابان‌ها در پایتخت غیرقانونی است.

نام‌گذاری خیابانی در تهران به نام آیت‌الله صانعی/اختلاف شورا ی شهر و فرمانداری ادامه‌دار شد

حسن خلیل‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره موضوع نام‌گذاری خیابانی در پایتخت به نام آیت‌الله یوسف صانعی اظهار داشت: این نامگذاری جزو پیشنهادات ما در کمیسیون نام‌گذاری شورای شهر خواهد بود و به زودی در این زمینه تصمیم‌گیری می‌شود.

وی افزود: محل دقیق خیابانی که قرار است به نام آیت‌الله صانعی گذاشته شود هنوز مشخص نشده و ما پیگیری‌های لازم را جهت تحقق این مسأله انجام خواهیم داد.

این عضو شورای شهر تهران در مورد مخالفت فرمانداری تهران با نامگذاری خیابان‌هایی به نام بازرگان، سهیل گوهری و اعظم طالقانی گفت: این نامگذاری‌ها بر اساس مصوبه شورای شهر تهران است و وظیفه هیأت انطباق فرمانداری مخالفت با نام‌گذاری‌ها در  شورای شهر نیست.

خلیل آبادی گفت: تصمیم فرمانداری قانونی نیست و تا کنون هم این مسأله در مورد نامگذاری‌ها سابقه نداشته است.

وی در ادامه درباره علت تعطیلی خانه‌موزه شهید رجایی گفت‌:‌ این خانه‌موزه زیرمجموعه بنیاد شهید است که بنده از تعطیلی آن خبری نداشته‌ام ولی قطعاً آن را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول