اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

اول مهرماه آخرین مهلت ثبت‎نام در مسابقات مجازی ووشو/ اسامی برترین‌ها 27 مهر اعلام می‌شود

رئیس سازمان لیگ ووشو گفت: تمام جوانب در آیین‌نامه مسابقات آنلاین در نظر گرفته شده و ورزشکاران می‌توانند با هر علاقه و سلیقه‌ای، در این پیکارها شرکت کنند.

اول مهرماه آخرین مهلت ثبت‎نام در مسابقات مجازی ووشو/ اسامی برترین‌ها 27 مهر اعلام می‌شود

مهدی خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شرایط برگزاری مسابقات آنلاین ووشو اظهار داشت: زمان ثبت‌نام مسابقات در سه بخش تالو، ساندا و آمادگی جسمانی را از 25 شهریور ماه تا یکم مهر ماه تعیین کردیم. تالوکاران روز دوم مهرماه، سانداکاران سوم مهر و ورزشکاران در بخش آمادگی جسمانی چهارم مهر فیلم‌های خود را ارسال خواهند کرد. سپس داوران پس از بازبینی کامل فیلم‌ها، بررسی‌ها خودشان را برای رتبه‌بندی انجام می‌دهند. در نهایت 27 مهر ماه در دومین روز از هفته تربیت بدنی، نتایج و اسامی نفرات برتر را معرفی می‌کنیم.   

وی در مورد چگونگی برگزاری مسابقات مجازی ساندا توضیح داد: این بخش به صورت نمایشی خواهد بود. ووشوکاران در حالت شادو (سایه‌زنی)، مشت زدن، ضربات پا و فنون درگیری را اجرا خواهند کرد که این فنون باید ترکیب و تلفیقی با هم داشته باشد. آیتم‌های که طراحی شده آنچنان به فضای زیادی نیاز ندارد. ورزشکاران در فضای حدوداً دو در دو قرار می‌گیرند و حتی به صورت انفرادی نیز این تکنیک‌ها انجام خواهد شد. 

وی در پاسخ به این سوالی که فعالیتی در جهت برگزاری لیگ امسال انجام شده است، خاطر نشان ساخت: پروتکل بهداشتی را برای ووشو تهیه کردیم و رئیس فدراسیون نیز جلسه‌ای با مسئولان فدراسیون پزشکی و ورزشی داشت. کار برگزاری لیگ و اعلام آمادگی باشگاهها را پیش بردیم و منتظر این هستیم تا مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش به فدراسیون داده شود.  

خانی در مورد اینکه اولویت نخست برگزاری مسابقات آنلاین توسعه همگانی ووشوست، تاکید کرد: به خاطر اینکه این رقابت در فضای مجازی انجام می‌شود و پیکار سخت و نفس گیری وجود ندارد، مدال به نفرات برتر داده نخواهد شد و فقط حکم اهدا می‌شود. اولویت برگزاری مسابقات آنلاین، توسعه همگانی بوده و اینکه ورزشکاران درگیر رقابتی چالش‌گونه شوند. 
رئیس سازمان لیگ درباره تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره مجازی گفت: طی روزهایی که از ثبت نام روی سایت فدراسیون گذشته، اعلام آمادگی رضایت بخش و ثبت نام در سه بخش مسابقات آنلاین (تالو، ساندا و آمادگی جسمانی) خوب بوده است. تمام جوانب در آیین‌نامه در نظر گرفته شده و ورزشکاران می‌توانند با هر علاقه و سلیقه‌ای در این پیکارها شرکت کنند و امیدوارم استقبال خوبی به عمل بیاید. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول