اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سرمربی والیبال سیرجان: 11 بازیکن بومی داریم/بازی‌ بدون تماشاگر سخت است

سرمربی تیم والیبال سیرجان گفت: در ورزش حرفه‌ای بازیکن بومی وغیربومی دیگر مطرح نیست ولی بازیکنان سیرجانی که در تیم قرار گرفتند مورد توجه تیم‌های دیگر نیز بودند و اگر با آنها قرارداد بستیم صرفا به‌خاطر سیرجانی بودن آنها نبوده بلکه بازیکنانی با کیفیت بودند.

سرمربی والیبال سیرجان: 11 بازیکن بومی داریم/بازی‌ بدون تماشاگر سخت است

محمدرضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در سیرجان درباره آمادگی تیم والیبال سیرجان برای بازی دوم لیگ اظهار داشت: وضعیت تیم ما خیلی خوب است ما خوب تمرین کردیم خصوصا بعد از بازی اول با تیم راه‌یاب ملل مریوان، آماده بازی با تیم هراز آمل هستیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در ارتباط بازی با تیم آمل گفت: این بازی یک تجربه جدید است و برای اولین بار در طی این سال‌های اخیر، لیگ در تابستان شروع شده و بازی کردن در شهرهای شمالی شرایط خاص خودش را دارد که ما برای این بازی برنامه داریم و امیدوارم با یک بازی خوب نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

برای جذب بازیکن خیلی وقت گذاشتم/ همه بازیکنان با استعداد هستند

تندروان در باره جذب بازیکنان جدید گفت: فکر می‌کنم که برای جذب بازیکن خیلی وقت گذاشتم و با مطالعه دقیق و طی سه ماه و تهیه چندین لیست و با توجه به اینکه بودجه تیم نسبت به سال گذشته تغییری نکرده بود ترجیح دادیم از بازیکنانی استفاده کنیم که بتوانند در کنار هم یک تیم خوب و منسجمی را تشکیل دهند و همه بازیکنان با استعداد هستند، هم جوان‌ها و هم با تجربه‌ها، همه در خدمت تیم هستند ما یک تیم منسجمی را تشکیل دادیم که بتوانیم در روزهای سخت چه در برد وچه در باخت کنار هم بتوانیم تیم را تا پایان لیگ هدایت کنیم.

وی در مورد جایگاه بازیکنان بومی در تیمش گفت: در ورزش حرفه‌ای بازیکن بومی وغیربومی دیگر مطرح نیست ولی بازیکنان سیرجانی که در تیم قرار گرفتند مورد توجه تیم‌های دیگر نیز بودند و اگر با آنها قرارداد بستیم صرفا به‌خاطر سیرجانی بودن آنها نبوده بلکه بازیکنانی با کیفیت بودند که سه نفر از آنها بازی می‌کنند و سه نفر دیگر در ترکیب قرار می‌گیرند و ۵ بازیکن هم از جوان‌های بااستعداد این شهر هستند که در لیست تیم قرار دارند.

سرمربی تیم والیبال سیرجان خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۱ بازیکن بومی عملا در خدمت تیم هستند که به نظرم این یک رکورد هست و حتی تیم ارومیه هم این تعداد از بازیکن بومی در تیمش ندارد و جای بسی خوشحالی است که مسئولان تیم خصوصا سرپرست تیم به دنبال این بودند که جوانان این شهر در والیبال رشد کنند.

کیفیت بازی‌ها با 15 تیمه شدن بسیار بالا است

تندروان در پاسخ به این سئوال که کیفیت لیگ امسال را با توجه به ۱۵ تیمه شدن چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: به نظر من لیگ امسال با وجود ۱۵ تیمه شدن، کیفیت آن بسیار بالا است و این سبب می‌شود که در هفته‌هایی کیفیت بازی‌ها متغییر شود و رقابت‌ها بسیار نزدیک به هم خواهند بود و در نهایت ۱۰ تیم رقابت سختی با هم دارند.

وی در رابطه با شرایط مسابقات با ویروس کرونا گفت: در واقع ما دو مبارزه را انجام می‌دهیم یک مبارزه با تیم‌های روبه‌رو و یک مبارزه با بیماری کرونا و شرایطی که این بیماری ایجاد کرده و این بیماری تاثیر زیادی بر عملکرد تیم‌ها دارد.

سرمربی تیم والیبال سیرجان اظهار کرد: شاید برای هفته‌هایی بعضی از بازیکنان را به دلیل این بیماری نتوانیم از آنها استفاده کنیم و باید برای همه این موارد تدابیری داشته باشیم که بتوانیم از این بحران عبور کنیم اما کرونا یک ویروسی است که تمام دنیا را درگیر کرده است و نمی‌توان فعالیت‌ها را تعطیل کرد.

تندروان خاطرنشان کرد: باید با رعایت دستورالعمل‌ها بتوانیم هم سلامتی خود را حفظ کنیم و هم همه لیگ‌ها را و خصوصا لیگ والیبال را به سلامت به اتمام برسانیم اما سلامتی بازیکنان برای ما حائز اهمیت است.

بازی کردن بدون تماشاچی سخت است

وی در رابطه با انجام بازی‌ها بدون تماشاگر گفت: واقعا بازی کردن بدون تماشاچی سخت است و مثل این است که تمرین می‌کنیم نه مسابقه وعادت کردن به این شرایط خیلی طول می‌کشد و امیدوارم که هر چه زودتر شاهد حضور تماشاگران در سالن‌ها باشیم زیرا خیلی دلمان برای آنها تنگ شده است.

سرمربی تیم والیبال سیرجان در پایان مصاحبه ضمن تشکر از مدیران فولاد سیرجان ایرانیان و شهرستان سیرجان که برای حفظ این تیم تلاش زیادی کردند، خاطرنشان کرد: واقعا تلاش و زحمات فراوانی را برای  حضور تیم در لیگ و جذب بازیکن و انسجام تیم کشیدند و شرایطی را به‌وجود آوردند که این تیم در لیگ برتر والیبال بماند.

تندروان گفت: امیدوارم که بتوانیم با بازی‌های خوب و جذاب و کسب رتبه مناسب پاسخ مثبتی برای زحمات آنها بدهیم و باعث خوشحالی مردم فهیم و ورزش‌دوست سیرجان شویم.

گفت‌وگو از: محمدعلی موقری

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول