اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس برای سوال از وزیر کار/ وعده سازمان برنامه برای اصلاح بودجه

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در پایان سوال از وزیر کار در صحن علنی به خاطر نامه رئیس سازمان بودجه مبنی بر ایجاد اصلاح در قانون بودجه در مورد افزایش مستمری مددجویان نهادهای حمایتی، سوال از وزیر کار به رأی گذاشته نشد.

تشریح جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس برای سوال از وزیر کار/ وعده سازمان برنامه برای اصلاح بودجه

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست غیرعلنی مجلس در جریان سؤال از وزیر کار گفت: ابتدا آقای مصری نماینده مردم کرمانشاه سؤال خود را درباره علت عدم افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با وجود در تصریح این موضوع در قانون بودجه سال 99 مطرح کرد.

وی افزود: بودجه مربوط به مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی 7 هزار میلیارد تومان بود که در بودجه سال 99 بنا شد این میزان به 8400 میلیارد تومان افزایش پیدا کند و مستمری مددجویان این نهادهای حمایتی به میزان 20 درصد اضافه شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس اضافه کرد: متأسفانه دولت با انگیزه‌های انتخاباتی به جای این که میزان مستمری مددجویان را افزایش دهد، تعداد مستمری‌بگیران را افزایش داده و قانون را درست اجرا نکرده است.

علیرضا بیگی خاطرنشان کرد: وزیر کار در پاسخ به سؤال نماینده کرمانشاه عنوان کرد که قانون بودجه در این باره ابهام داشته و صراحت نداشته است و به همین خاطر سازمان بودجه اشتباها به این شکل قانون را اجرا کرده است.

وی افزود: آقای مصری در این جلسه در پاسخ به وزیر گفت شما با توجه به در پیش بودن انتخابات و با انگیزه انتخاباتی این کار را کردید و اگر قانون ابهام داشت باید سؤال می‌کردید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در نهایت به خاطر این که رئیس سازمان بودجه کتبا اعلام کرد که اصلاحات لازم در اجرای قانون بودجه در مورد افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اعمال خواهد کرد و مستمری آنها را افزایش خواهد داد، سؤال از وزیر کار به رأی گذاشته نشد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول