اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دیدار نمایندگان خراسان‌جنوبی با معاون وزیر کشاورزی | لزوم نگاه ویژه در اختصاص اعتبار به خراسان‌جنوبی

مجمع نمایندگان استان خراسان‌جنوبی با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور دیدار و در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفتگو کردند.

دیدار نمایندگان خراسان‌جنوبی با معاون وزیر کشاورزی | لزوم نگاه  ویژه در اختصاص اعتبار به خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجمع نمایندگان استان خراسان‌جنوبی با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور دیدار و در خصوص مشکلات و ظرفیت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفتگو کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان‌جنوبی در این دیدار ضمن قدرانی از اقدامات سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و استان اظهار داشت: سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور نگاه ویژه در حوزه اعتبارات به استان داشته و امیدواریم این نگاه ویژه ادامه داشته باشد.

حسین خسروی با تأکید بر پراکندگی، مرزی بودن، خشکسالی چندین ساله و وسعت خراسان جنوبی عنوان داشت: اختصاص اعتبارات حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری نیازمند نگاه ویژه می‌باشد.

وی خواستار برنامه ریزی و اعتبار برای احداث سدها و بندهای خاکی و جلوگیری از روان‌آب‌ها شد.

نماینده مردم بیرجند،درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه به مشکلات روستائیان استان در حوزه منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: با تمام اقدامات انجام‌شده در تمام دهگردشی‌ها مردم از موضوعات منابع طبیعی گلایه‌هایی دارند که می‌بایست هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

در این دیدار نمایندگان استان به بیان دیدگاه‌ها خود پرداخته و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان نیز گزارشی از فعالیت‌های و مشکلات حوزه کاری خود ارائه کرد.

در پایان مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور نیز با ارائه گزارشی از سیاست‌‏ها، فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده، قول مساعد برای اختصاص اعتبار ویژه داده و راهکارهایی برای حل مشکلات حوزه منابع طبیعی ارائه کرد.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول