اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تمرکز رئیس فدراسیون تیراندازی روی رشته‌ای بدون خروجی/تعلل در پرداخت پاداش قهرمانان

رئیس فدراسیون تیراندازی در حالی این روزها تمام تمرکز خود را روی رشته اهداف پروازی گذاشته که هیچ خروجی در رویدادهای بین‌المللی نداشته است.

تمرکز رئیس فدراسیون تیراندازی روی رشته‌ای بدون خروجی/تعلل در پرداخت پاداش قهرمانان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، برگزاری مسابقات آزاد اهداف پروازی در تراپ و اسکیت این روزهای وقت علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی را به خود اختصاص داده به طوری که حضور او در فدراسیون محدود به شرکت در جلسات آماده‌سازی این مسابقات شده آن هم رشته‌ای که نه صاحب عنوان و مقام در آسیا و جهان است، نه المپیک.

با وجود اینکه ورزشکاران این رشته نتوانستند آرزوی فدراسیون را در کسب سهمیه المپیک برآورده کنند اما در بیشتر مسابقات بین‌المللی حضور داشتند. حالا هم که المپیک به تعویق افتاده و در این فرصت یکسال باقی مانده، تمام تمرکز رئیس فدراسیون تیراندازی روی اهداف پروازی خلاصه شده است.

* جایگاه تفنگ و تپانچه برای رئیس تیراندازی کجاست؟

علی دادگر که بعد از روی کار آمدنش توجهی عجیب به اهداف پروازی داشته، این روزها به خاطر همین موضوع مورد انتقاد قرار گرفته است به طوری که این سوال مطرح شده جایگاه تفنگ و تپانچه که بارها افتخارآفرینی کرده‌اند، در فدراسیون تیراندازی کجاست؟

با وجود اینکه ایران 6 سهمیه المپیک توکیو در تفنگ و تپانچه کسب کرده، اما هنوز تکلیف الهام هاشمی سرمربی تیم ملی مشخص نیست چرا که به نظر می‌رسد این رشته در اولویت‌های رئیس فدراسیون قرار ندارد. قرارداد الهام هاشمی اواسط مردادماه امسال به پایان رسیده اما هنوز با وجود حضور او در تمرینات، تکلیف هاشمی برای ادامه همکاری مشخص نیست چرا که وی قرارداد جدید خود را امضا نکرده است.

* تاخیر در واریز پاداش قهرمانان از سوی فدراسیون

نکته دیگری که باعث گلایه قهرمانان به رئیس فدراسیون شده مربوط به پرداخت پاداش قهرمانان سال 97 است. با اینکه بیش از یک هفته از پرداخت این پاداش از سوی وزارت ورزش به فدراسیون می‌گذرد اما هنوز خبری از واریز آن به حساب قهرمانان نیست. 4 ورزشکار رشته تیراندازی شامل این پاداش می‌شوند که هنوز نتوانسته‌اند از فدراسیون پاداش خود را تحویل بگیرند.

البته رئیس فدراسیون تیراندازی حقوق المپین‌ها را که کمیته ملی المپیک پرداخت کرده بود با تاخیر به حساب قهرمانان واریز کرد. این فدراسیون همچنین حدود 2-3 سالی است که حق‌الزحمه داوران را نیز پرداخت نکرده که این موضوع نیز باعث اعتراض جامعه داوری تیراندازی شده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی به دلیل مشغله‌های متعددی که دارد روزانه شاید 3-4 ساعت از وقت خود را در فدراسیون بگذارد که البته این وقت هم امروزه برای اهداف پروازی هزینه می‌شود. دادگر حتی روز گذشته در نشست ستاد مبارزه با کرونا در ورزش هم غیبت داشت و نایب‌رئیس خود را به عنوان نماینده به این جلسه فرستاده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول