اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گورتسکا: هدف بایرن، کسب همه جام هاست

هافبک دفاعی و ملی پوش بایرن مونیخ گفت یارانش برای کسب همه عناوین در فصلی جدید رقابت می کنند.

گورتسکا: هدف بایرن، کسب همه جام هاست

به گزارش خبرگزاری فارس، لئون گورتسکا که در فصل اخیر رقابت های باشگاهی فوتبال فاتحه 3 جام (3 گانه) با مونیخی ها شد، تایید کرد که تیمش در فصل 2021 -2020 نیز تمام عناوین و افتخارات موجود را می خواهد.

در فصل قبل باواریایی ها با وجودی که حتی مربی عوض کردند، اما به افتخارات زیادی رسیدند. بایرنی که ابتدای فصل تحت هدایت نیکو کواچ، حال و روز خوبی نداشت، با هدایت هانس دیتر فلیک، قهرمان اروپا، بوندس لیگا و جام حذفی آلمان شد.

گورتسکا در گفت وگویی با سایت گل اظهارداشت:همه ما بر این باور هستیم که می توانیم بوندس لیگا را باز فتح کرده و عناوین زیادی را از آن خود کنیم.

وی افزود: هدف ما در بایرن، کسب همه چیز است. برای ما این هدف کاملا روشن است. البته می دانیم که تیم های دیگر هم هستند که بازیکنان خوبی دارند و دنبال کسب جام می گردند.

گورتسکا در مورد انتقال لروی سانه از منچسترسیتی به تیم فصل جدید باواریایی ها نیز اظهار داشت: از این انتقال بسیار خوشحال هستم. من و لروی در رده های سنی مختلف درکنار هم برای آلمان بازی کرده ایم. حالا هم هر دو برای بایرن بازی می کنیم که این، اتفاقی بس عالی است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول