اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جذب هزار و 71 نیرو در آموزش و پرورش البرز/مشکل کمبود نیروانسانی به قوت خود باقیست

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزبا بیان اینکه سهمیه آموزش و پرورش استان البرز از هشتیمن آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور هزار و 71 نفر است، گفت: پس از این تعداد جذب نیرو مشکل کمبود نیروانسانی در این اداره کل همچنان به قوت خود باقیست.

جذب هزار و 71 نیرو در آموزش و پرورش البرز/مشکل کمبود نیروانسانی به قوت خود باقیست

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: سهمیه استان البرز در آزمون استخدامی سال 99 هزار و 71 نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به برگزاری هشتیمن آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، بیان کرد: ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه ۹۹/۶/۲۰ آغاز شده و تا تاریخ ۹۹/۶/۲۹ روز شنبه ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام مسؤول از تعداد هزار و 71 نفر سهمیه استان البرز ۶۸۳  نفر به عنوان آموزگار، ۱۵۹ نفر به عنوان دبیر در رشته‌های مختلف، ۱۴۳ نفر به عنوان مراقب سلامت، مربی تربیتی و مشاوره مدرسه، و ۸۶ نفر نیز به عنوان هنرآموز هنرستان‌های استان در این آزمون پذیرفته خواهند شد.

جدول| تعداد افرادی که توسط آزمون استخدامی در حوزه‌های مختلف اداره کل آموزش و پرورش استان البرز جذب خواهند شد

قاسمی تصریح کرد: این افراد پس از اعلام نتایج نهایی، باید برای شرکت در دوره‌های مهارت آموزی یک ساله اقدام کنند و گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون جامع، شرط لازم برای استخدام در آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند در سامانه سنجش برای حضور در آزمون ثبت نام کنند، ادامه داد: زمان دریافت کارت ورود به جلسه ششم آبان ماه۱۳۹۹ می‌باشد و زمان برگزاری آزمون نیز نهم آبان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به کمبود نیرو انسانی در این اداره کل، اظهار کرد: متاسفانه کمبود سرانه نیرو انسانی در این استان به حدی است که با این تعداد جذب موفق به رفع محدودیت‌ها نخواهیم شد.

قاسمی با اشاره به اینکه همچنین با ورود این تعداد نیرو، گروهی نیز بازنشسته خواهند شد، افزود: دو هزار دبیر و معلم البرزی شرایط بازنشستگی دارند که در این میان برخی استمرار به خدمت خواهند داشت.

وی افزود: در سال جاری نیز با هدف تأمین نیاز مراکز آموزشی استان البرز ۸۴۹ نفر جذب شدند که ۵۹۵ نفر از آن‌ها توسط آزمون استخدامی سال گذشته و ۲۵۴ نفر فارغ اتحصیلان دانشگاه فرهنگیان بودند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول