اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

پولادگر: برای کسب سهمیه تکواندوی بانوان به کسی فشار نیاوردیم/ فقط نمی خواهیم کسی کم کاری کند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تنها چیزی که از نظر ما باید رعایت شود، این است که خدا نکرده کسی کم کاری نکند.

پولادگر: برای کسب سهمیه تکواندوی بانوان به کسی فشار نیاوردیم/ فقط نمی خواهیم کسی کم کاری کند

سیدمحمد پولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز اردو‌ی تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان از 20مهرماه، اظهار داشت: هم اکنون تاریخی به منظور برگزاری رقابت های گزینشی المپیک توکیو در بخش بانوان به ما داده نشده است. با وجود دستورالعمل‌ها بهداشتی، زمان این اردو 21 روزه خواهد بود. اگر تاریخ مسابقات مشخص شد، با تدابیر بهتری اردوها را ادامه می‌دهیم. پیش بینی حداکثر 6، 7 ماه دیگر و حداقل در شرایط عادی 3، 4 ماه دیگر مسابقات انتخابی المپیک برگزار شود و هنوز زمان داریم ملی‌پوشان را آماده کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه هیچ فشاری برای کسب نتیجه نداریم و فشارها ورزشکاران را شکننده و آسیب‌پذیر می‌کند، تاکید کرد: هیچ وقت در بخش بانوان 2 سهمیه المپیک نگرفتیم و هر دوره از بازی های المپیک یک سهمیه کسب کردیم. برای کسب سهمیه هیچ‌گاه به کادر فنی و بانوان تکواندوکار فشار نیاوردیم. همیشه اعتقاد دارم نباید به ورزشکاران فشار آورد و در شرایط کاملا عادی در مسابقات شرکت کنند و باید‌ی وجود ندارد. تنها چیزی که از نظر ما باید رعایت شود، این است که خدا نکرده کسی کم کاری نکند. هر تکواندوکاری با مهارت و توان بالایی خود به ترکیب تیم ملی در می‌آید، پس با تمام وجود، توان و مهارتش در رویدادهای بین‌المللی شرکت ‌می‌کند. اگر نتیجه یا سهمیه هم نگیرد، مهم این است با توان در مسابقه حاضر شده و کم کاری نکرده است.

وی ادامه داد: خود ورزشکاران هم می‌دانند که اگر کم‌کاری کنند، دچار یک عذاب وجدان دائم خواهند بود. در مبارزه‌ای با تمام وجود فعالیت نکرده‌اند و یک فرصت را از دست دادند، یک اما و اگر از طرف خودشان وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول