اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

شمشکی: به دنبال میزبانی برای مسابقات بین المللی هستیم/ رقابت های قهرمانی جهان اهمیت بالایی دارد

رئیس انجمن پارااسکی گفت: به منظور کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی نیاز به حضور در میادین بین المللی داریم.

شمشکی: به دنبال میزبانی برای مسابقات بین المللی هستیم/ رقابت های قهرمانی جهان اهمیت بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، عیسی ساوه شمشکی با اشاره به اینکه برگزاری رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ بستگی به شرایطی دارد، اظهار داشت: در صورتی که شرایط دنیا نسبت به بیماری کرونا مساعد باشد از زمستان امسال آغاز خواهد شد. ورزشکاران ما باید حداقل در پنج تورنمنت بین‌المللی حضور داشته باشند تا با کسب امتیاز و افزایش رنکینگ بتوانند سهمیه بازی‌های پارالمپیک را بدست آورند. با فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک برای کسب میزبانی مسابقات بین‌المللی و دیگر برنامه‌های انجمن صحبت کردیم و در صورت موافقت و برپایی این رویداد، فضایی برای شناسایی ورزشکاران برتر برای اعزام به رویدادهای کسب سهمیه خواهیم داشت.

وی افزود: اگر بتوانیم میزبانی رقابتهای را در تقویم IPC ثبت کنیم به طور حتم یک ناظر از کمیته بین‌المللی پارالمپیک حضور خواهد داشت و این بهترین فرصت برای ما است تا تمام ورزشکاران مان با کمترین هزینه در این رویداد شرکت کنند و بتوانند رنکینگ خود را ثبت نمایند.

ساوه شمشکی عنوان کرد: البته برگزاری رقابتها، اردوهای متمرکز و نیز حضور در رویداد های بین‌المللی بستگی به شرایط جامعه و دنیا نسبت به بیماری کرونا دارد و ما برای انجام هر فعالیتی، شرایط مان را به ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام خواهیم کرد تا با دریافت مجوز از این ستاد، موافقت مسئولین و با رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه‌های انجمن را عملیاتی کنیم تا سلامت ورزشکاران با مشکلی مواجه نشود.

رئیس انجمن پارااسکی با اشاره به اینکه هدف اصلی انجمن پارااسکی افزایش سهمیه پارالمپیک تیم ملی نسبت به دوره قبل است، تاکید کرد: امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی مناسب این هدف را محقق سازیم و حضور موفقی در بازی های ۲۰۲۲ داشته باشیم.  پیش از بازی های پارالمپیک، مسابقات قهرمانی جهان نیز برگزار می شود که این رقابت ها به دلیل تاثیر بر افزایش رنکینگ ورزشکاران و نیز حضور بهترین پارااسکی بازان در آن، برای ما بسیار اهمیت دارد. امیدوارم که بتوانیم در این رویداد شرکت کنیم تا جایگاه تیم ملی و وضعیت ملی پوشان مان را در مقایسه با حریفان در سطح جهان بسنجیم.

 رئیس انجمن پارااسکی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خاطرنشان ساخت: امیدوارم باز هم شاهد حمایت های کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون از انجمن و تیم ملی پارااسکی باشیم و ورزشکاران ما با کسب مدال های خوشرنگ در مسابقات برای کشورمان افتخار آفرینی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول