به گزارش خبرگزاری فارس، اتحادیه رادیو و تلویزیون اروپا گزارش کرد تماشای مسابقات دوچرخهسواری توردوفرانس 10 درصد افزایش داشته است.
تعداد ساعات مشاهده شده در 9 مرحله آغازین در 13 بازار عرضه شده به 174 میلیون بیننده در مقایسه با 157 میلیون در سال 2019 رسیده است. این بازارها شامل دانمارک، آلمان، ایتالیا، هلند، نروژ، اسپانیا، اسلوونی و انگلیس است.
فریدریک سانز رئیس دوچرخه سواری یوروویژن اسپورت در این باره گفت: حداقل اینکه در این فصل دوچرخه سواری غیر معمول، از چند امتیاز عالی اتحادیه رادیو و تلویزیون اروپا برای 9 مرحله توردو فرانس خوشحال هستیم.
وی افزود: ما نگران بودیم که تغییر مسابقه از زمانهایی که همیشه برگزار میشد، ممکن است تأثیرات منفی بر بینندگان داشته باشد. با این حال توردوفرانس سابقه طولانی مدت محبوبیت خود را ادامه داده و مخاطبان زیادی را جذب کرده است.
بیش از 2.6 میلیون ساعت در 9 مرحله اول در مقایسه با 1.2 میلیون ساعت در سال گذشته مشاهده شده است.
انتهای پیام/