اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حسین رجایی منتخب مردم لنجان در مجلس شد/ اصغر سلیمی دوباره از سمیرم به بهارستان رسید

پس از پایان فرآیند رأی‌گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان و آغاز شمارش آرا، بر اساس اعلام سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور منتخبان مردم لنجان و سمیرم در مجلس مشخص شدند.

حسین رجایی منتخب مردم لنجان در مجلس شد/ اصغر سلیمی دوباره از سمیرم به بهارستان رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از گذشت حدود ۱۱ ساعت از آغاز فرآیند رأی‌گیری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان و اعلام یک ساعت تمدید از سوی وزارت کشور تا ساعت ۱۹، فرآیند رأی‌گیری در این دو حوزه به اتمام رسید.

با عدم اعلام تمدید دوباره از سوی وزارت کشور، درب شعب رأی‌گیری بسته شده و افرادی که در شعب این دو حوزه هستند، رأی خود را به صندوق خواهند انداخت و پس از تخلیه شعب، فرآیند رأی‌شماری آغاز خواهد شد.

مجموع آراء مأخوذه در حوزه انتخابیه سمیرم تا این لحظه بیش از ۱۷ هزار رأی بوده و میزان مشارکت بر اساس جنسیت در این شهرستان نیز ۵۰ درصد آقایان و ۵۰ درصد خانم‌ها است.

بر اساس آمار غیررسمی مجموع آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه لنجان تا این لحظه بیش از ۲۵ هزار نفر بوده که با توجه به کل واجدین شرایط رأی‌دهی که ۱۸۷ هزار نفر است، آمار مشارکت حدود ۱۳ درصد محاسبه می‌شود.

با توجه به اخبار غیررسمی اعلام شده، آمار این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، تاکنون بدین شرح است:

حوزه انتخابیه لنجان:

۰۰:۵۸ شهریور ماه/ سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور نتایج رسمی و نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در ۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد، بر این اساس در حوزه انتخابیه لنجان، حسین رجایی‌ریزی با ۱۴ هزار و ۱۲۷ رای منتخب مردم در مجلس شد. آرای دو حوزه سمیرم و کرمانشاه نیز در حال تجمیع در فرمانداری است.

 

 

۲۳:۱۸/ بر اساس آمار غیررسمی و تقریبی در لنجان حسین رجایی با ۱۴ هزار و ۱۹۴ رأی بر علی یوسف‌پور با ۹ هزار و ۲۷۴ رأی پیشی گرفته است.

۲۲:۳۰/ بر اساس اعلام غیررسمی از صندوق‌های شمارش شده تا این لحظه در حوزه انتخابیه لنجان حسین رجایی با ۱۳ هزار و ۶۰۰ همچنان نسبت به علی یوسف‌پور با ۸ هزار و ۶۰۰ رأی پیشتاز است.

۲۰:۵۰/ بر اساس اعلام غیررسمی از صندوق‌های شمارش شده تا این لحظه در حوزه انتخابیه لنجان حسین رجایی نسبت به علی یوسف‌پور پیشتاز است.

حوزه انتخابیه سمیرم:

۸:۵۸ شنبه ۲۲ شهریور ماه/ سخنگو و دبیر ستاد انتخابات کشور نتایج رسمی و نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم در دو حوزه انتخابیه باقی مانده را اعلام کرد، بر این اساس اصغر سلیمی با ۸ هزار و ۵۰۵ رای منتخب مردم سمیرم در مجلس یازدهم شد.


۲۳:۱۸/ بر اساس آمار غیررسمی تعداد آرا در ۴ شهرستان سمیرم بدین صورت است اصغر سلیمی ۸۵۰۵ رأی و رحیم کریمی ۸۳۵۵ رأی.

۲۲:۰۰/ بر اساس اعلام غیررسمی از صندوق‌های شمارش شده تا این لحظه در حوزه انتخابیه سمیرم اصغر سلیمی با ۸ هزار و ۵۶۵ رأی از رحیم کریمی با ۸ هزار و ۳۷۷ رأی سبقت گرفته است.

۲۰:۵۰/ بر اساس اعلام غیررسمی از صندوق‌های شمارش شده تا این لحظه در حوزه انتخابیه سمیرم رحیم کریمی نسبت به اصغر سلیمی پیشتاز است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ح۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول