اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

فیروزی: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی از جمله هیات‌های افتخار‌آفرین این استان در کشور است

جلسه تخصصی کمیته‌های هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی با حضور ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در سالن کنفرانس اداره‌کل برگزار شد.

فیروزی: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی از جمله هیات‌های افتخار‌آفرین این استان در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی از جمله هیات‌های افتخارآفرین این استان در کشور است.

وی در ادامه گفت: علاقه شدیدی نسبت به رشته تکواندو دارم، چرا که در این رشته ورزشی نظم، انضباط،ادب و مرام ورزشکاری هست و هرکسی که در خصوص این رشته ورزشی سوالی از من بپرسد ورزش تکواندو را توصیه خواهم کرد.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان یادآور شد: یکی از ساده‌ترین، مفیدترین و ارزشمندترین روش‌ها در مقابل با ویروس کرونا ورزش کردن هست و سعی داریم همه را به سمت و سوی ورزش دعوت کنیم، چرا که تکواندو هم از جمله رشته‌های ورزشی هست که با ترویج آن در پارک‌ها، مدارس می‌تواند علاقمندان زیادی را جذب نماید و این کار تاثیر زیادی در پیشرفت رشته تکواندو خواهد داشت.

فیروزی در پایان گفت: موضوع بسیار مهم، استعدادیابی در ورزش و بررسی و پیدا کردن تکواندوکاران نخبه و سرمایه‌گذاری بر روی آنها در راستای قهرمانی‌های بیشتر و دعوت از آنها به تیم ملی تاثیر بسزایی در پیشرفت ورزش استان خواهد داشت.

رنجبرپور: کمال قدردانی از همه مسوولان کمیته‌های تخصصی هیات تکواندو را دارم
رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی، گفت: از همه مسوولان کمیته‌های تخصصی هیات تکواندو در رسیدن به اهداف عالیه این هیات نقش بسزایی داشتند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

 جعفر رنجبرپور در مراسم معارفه مسوولان کمیته‌های تخصصی هیات تکواندو استان گفت: از همه مسوولان کمیته‌های هیات تکواندو  که در راستای پیشبرد و پیشرفت همه‌جانبه برای رسیدن به اهداف عالی تلاش کردند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی افزود: شما عزیزان هر کدام مسوولیت‌های بزرگی را در سبک‌های هیات تکواندو استان دارید و انتظار می‌رود با هم‌فکری و نکته نظرات خود در بسط گسترش توسعه ورزش همگانی و قهرمانی همچنین آموزش نقش مهمی ایفا نمایید.

انتهای پیام//س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول