اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مهدی‌زاده: اهداف باشگاه محتشم فراتر از صعود به لیگ دسته 2 بود/ امیدوارم عقاب هم صعود کند

مدیرعامل باشگاه محتشم تبریز، گفت: اهداف این باشگاه فراتر از صعود به لیگ دسته 2 کشور بوده و به‌دنبال کارهای بزرگی در فوتبال کشور هستیم.

مهدی‌زاده: اهداف باشگاه محتشم فراتر از صعود به لیگ دسته 2 بود/ امیدوارم عقاب هم صعود کند

یعقوب مهدی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: صعود تیم محتشم تبریز به لیگ دسته 2 کشور را به کادر مربیان، سرپرست، بازیکنان و سایر عوامل این باشگاه همچنین مردم خوب و فوتبال‌دوست آذربایجان تبریک می‌گویم.

وی گفت: برنامه 3 ساله باشگاه محتشم تبریز منجر به صعود این تیم به لیگ دسته 2 کشور شده و برای موفقیت‌های بعدی هم با برنامه پیش خواهیم رفت و باید عنوان کنم، موفقیت بزرگی را کسب کردیم اما اهداف‌مان فراتر از این است و به‌دنبال انجام کارهای بزرگی در فوتبال کشور هستیم.

مالک باشگاه محتشم تصریح کرد: جا دارد به سایر تیم‌های این گروه هم بابت بازی‌های جوانمردانه تبریک گفته و برای همه تیم‌های هم گروه محتشم آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

مهدی‌زاده افزود: دوست داشتم تیم دوست‌داشتنی پاس گیلان به مرحله پلی‌آف صعود کند اما حالا تیم عقاب تهران به این مرحله رسیده برای این تیم آرزوی موفقیت کرده و امیدوارم با قهرمانی بین 4 تیم مرحله پلی‌آف، شاهد صعود این تیم به لیگ دسته 2 کشور باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: برابر شهدای ساری می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و بازیکنان تیم فرصت‌هایی برای گلزنی از دست دادند که قابل باور نبود اما خوشحالم که در نهایت با برتری برابر این تیم به لیگ دسته 2 صعود کردیم.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: هفته آینده در جلسه‌ای که برگزار خواهیم کرد، هدفگذاری باشگاه برای فصل آتی تدوین و اطلاع‌رسانی خواهیم شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول