اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

شهرداری تبریز از عملکرد سلیقه‌ای به سمت عملکرد سیستمی حرکت کند/ اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تملک باغات

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: لازم است در شهرداری از عملکرد سلیقه‌ای پرهیز کرده و به سمت عملکرد سیستمی حرکت کرد.

شهرداری تبریز از عملکرد سلیقه‌ای به سمت عملکرد سیستمی حرکت کند/ اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تملک باغات

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عبدالله تقی‌پور در  کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه شفافیت باید در شهرداری تبریز در اولویت باشد، اظهار داشت: شهرداری باید از عملکرد سلیقه‌ای به سمت عملکرد سیستمی حرکت کند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تخلفات مختلف باید کمیسیون‌ها همانند ماده ۱۰۰ تجمیع شود، گفت: دبیرخانه متمرکز کمیسیون ماده ۲۰  باید راه‌اندازی شود و دلیل عدم تجمیع کمیسیون‌های ماده ۲۰ با وجود تاکید شورا باید، معلوم شود.

وی با اشاره به تصویب اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تملک باغات موجود شهر تبریز از طرف شورای شهر تبریز و حفظ آنها توسط شهرداری در سال ۹۹، گفت:  باید دید عملکرد شهرداری در خصوص استفاده از این بودجه چگونه بوده است.

وی با اشاره به لزوم شناسنامه‌دار کردن درختان تبریز گفت: لازم است، هرچه سریع‌تر این شناسنامه‌ها تهیه شود تا وضعیت درختان سطح شهر تبریز مشخص گردد.

سعید نیکوخصلت دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با بیان اینکه اقدامات مناسبی در زمینه گسترش فضای سبز در شهر انجام گرفته اما هنوز شاهد اعلام رضایت مناسب شهروندان نیستیم ، متذکر شد: لازم است، هدف‌گذاری‌های مناسبی در خصوص گسترش فضای سبز انجام شود  و اولویت‌های تملک و ایجاد پارک و فضای سبز مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: باید برای محلاتی که باغات آنها از بین رفته نیز برنامه داشت و فضای سبز را در این نقاط گسترش داد، از این‌رو شهرداری تصاویری از قبل و بعد از احداث پارک ها ارائه دهد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول