اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خدمتگزاری صادقانه ره توشه‌ای برای آخرت/ اوجاقی مدیرعامل جدید بنیاد خیریه مصلای تبریز

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌شرقی گفت: انسان‌ها به مثابه حلقه‌های زنجیر حیاتشان به همدیگر وصل شده که از این خدمتگزاری صادقانه به همدیگر ره توشه‌ای برای آخرتمان است.

خدمتگزاری صادقانه ره توشه‌ای برای آخرت/ اوجاقی مدیرعامل جدید بنیاد خیریه مصلای تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد خیریه مصلای حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه استعدادهای انسان در زندگی اجتماعی شکوفا می‌شود، اظهار داشت: با تقویت روحیه همدلی و انجام کارهای نیک و خداپسندانه جامعه به تعالی می‌رسد و در این راه خدمتگزاری صادقانه به همدیگر ره توشه ای برای دنیای آخرت خواهد بود.

امام جمعه تبریز اضافه کرد: خدمت به مردم عملی مقبول و شایسته است و جلوه‌های خدمت‌رسانی هم بسیار مهم است که در متون دینی و اسلامی هم به آن تاکید شده است.

 وی در ادامه خدمات مرحوم آیت‌الله ملکوتی و آیت‌الله مجتهد شبستری در جانمایی و احداث مصلی اعظم امام خمینی (ره) یادآور شد: هر دو شخصیت بزرگوار در راستای به ثمر رسیدن این کار خیر گام‌های بلند و ارزشمندی برداشته‌اند که از اذهان اهالی تبریز پاک شدنی نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از خدمات ۲۳ ساله حجت‌الاسلام محمدی مدیرعامل سابق بنیاد خیریه مصلای هم تقدیر و بیان کرد: کارهای عمرانی که از سوی این بنیاد انجام گرفته است در سایه تدابیر مسوولان و تلاش مهندسان و کارمندان خدومی است که در کنار انجام وظیفه، با نیت‌های خیر خدمتگزاری به منصه ظهور رسیده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوحی از سوی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و رئیس هیأت امنای بنیاد خیریه مصلای حضرت امام خمینی (ره)، از خدمات ۲۳ ساله حجت‌الاسلام محمدی تقدیر و حجت‌الاسلام اوجاقی به عنوان مدیرعامل جدید بنیاد خیریه مصلای منصوب شد.
 

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول