اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تصمیمات جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری مسابقات قهرمانی فوتسال در قاره کهن را به سال میلادی آینده موکول کرد.

تصمیمات جدید کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) امروز با حضور شیخ سلمان رئیس، هیات اجرایی و مسئولان فدراسیون‌های عضو به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب با شعار «فوتبال برای قهرمانان» و تحت قوانین و مقرراتی خاص که انعکاس دهنده تأثیر شیوع فراگیر ویروس کرونا خواهد بود برگزار خواهد شد و شامل پروتکل‌های پزشکی AFC و کشور میزبان از جمله سنجش دمای بدن برای ورود به استادیوم و تست کرونا می‌شود.
همچنین فینال فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا روز 19 دسامبر برخلاف همیشه که در قالب دو بازی رفت و برگشت انجام می‌شود، امسال به صورت تک دیدار برگزار خواهد شد.
جام ملت‌های فوتسال آسیا نیز که قرار بود در ماه نوامبر امسال برگزار شود، به ماه دسامبر موکول شد. این مسابقات در کویت و در فاصله روزهای دوم و تا 13 دسامبر برگزار خواهد شد‌.
در همین حال، رقابت‌های زیر 16 سال و زیر 19 سال آسیا که به ترتیب قرار بود در  بحرین و ازبکستان برگزار شود، به سال 2021 موکول شدند.
رقابت های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که قرار بود سال 2020 در امارات برگزار شود، سال 2021 در همین کشور با تیم‌های جدید برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول