اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

حسینی: اگر با تیم اصلی هورسان بازی می‌کردیم، راحت‌تر بودیم/ آنها می‌توانند شگفتی‌ساز شوند

پاسور تیم والیبال سایپا گفت: اگر با تیم اصلی هورسان بازی می‌کردیم، راحت‌تر بودیم چون شناخت بیشتری از آنها داشتیم.

حسینی: اگر با تیم اصلی هورسان بازی می‌کردیم، راحت‌تر بودیم/ آنها می‌توانند شگفتی‌ساز شوند

امیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر صفر در هفته اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل هورسان رامسر اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود چون ما هیچ شناختی از حریف نداشتیم. ضمن اینکه آنها با نفراتی به تهران آمده بودند که سبک بازی آنها را نمی‌دانستیم.

وی ادامه داد: کمی تیم حریف را دست کم گرفتیم، اما در مقابل آنها واقعاً جنگنده ظاهر شدند. به بازیکنان و کادر فنی تیم حریف واقعاً تبریک می‌گویم که چنین تیم آماده‌ای را روانه مسابقات کردند. اگر هورسان بتواند انگیزه خود را حفظ کند بدون شک در ادامه لیگ شگفتی‌ساز خواهد شد.

پاسور باتجربه تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: شاید اگر تیم اصلی هورسان به تهران می‌آمد ما چنین فشار و استرسی را متحمل نمی‌شدیم. با این شرایط بازی مقابل نیم نصف و نیمه هورسان خیلی سخت بود. چون شناخت کافی از بازیکنان حریف نداشتیم کارمان خیلی سخت شد، اما خدا را شکر که برنده شدیم.

کاپیتان تیم والیبال سایپا درمورد میزبانی این تیم در سالن اختصاصی‌اش، عنوان کرد: واقعاً به مدیران باشگاه تبریک و خسته نباشید می‌گویم که در مدت 2 روز توانستند سالن را به شرایط ایده‌آل برسانند. فکر نمی‌کنم سالن سایپا چیزی کمتر از خانه والیبال تهران داشته باشد. کف‌پوش خانه والیبال واقعاً افتضاح است و اصلاً نمی‌توان در آنجا والیبال بازی کرد.

انتهای پیامم/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول