اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توسلی: هدف ما هت‌تریک در آسیا است/ باید با تیم‌های قوی بازی تدارکاتی برگزار کنیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: امیدوارم با برپایی اردوهای متعدد و برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم های قوی، تمام توان خودمان را برای تمرینات و کسب بهترین نتایج به کار بگیریم.

توسلی: هدف ما هت‌تریک در آسیا است/ باید با تیم‌های قوی بازی تدارکاتی برگزار کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، در شماره دوم مجله فدراسیون فوتبال آمده است: فرزانه توسلی همیشه دوست داشته که بهترین باشد و آماری که از او در سالهای 2008 و 2014 به ثبت رسیده، باعث شده تا عنوان بهترین را در کنار دیگر هم بازی هایش به یدک بکشد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال بانوان تمرینات اختصاصی خود را برگزار می‌کند تا برای حضور در اردوهای تیم ملی و مسابقات مهم پیش رو ( داخل سالن آسیا و قهرمانی آسیا) آماده شود.

توسلی در گفت‌وگو با مجله فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط و وضعیت خودش و تیم ملی فوتسال بانوان توضیحاتی را ارائه کرد که مشروح آن را در زیر مطالعه می‌کنید:

* با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمریناتت به چه صورت پیگیری می کنید؟

بعد شیوع ویروس کرونا خوشبختانه توانستم بدنم را از لحاظ آمادگی در سطح مطلوبی نگاه دارم و بعد از چند ماه تمرینات بدنساز ، حدود دو ماهی می شود که تمرینات توپی را به طور اختصاصی شروع کردم و در حال حاضر تمرینات گلری ام را در کنار تمرینات بدنسازی انجام می دهم.

*وضعیت تیم ملی فوتسال چطور است؟

پس از انتخاب شهناز یاری به عنوان سرمربی، تیم ملی فوتسال بانوان دو اردو را پشت سر گذاشت و طبق روال تمرینات خوبی را دنبال می کرد که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کووید 19، با تعطیلی موقت روبه رو شد. امیدوارم که هر چه زودتر اردوها از سر گرفته شود تا بتوانیم به آمادگی مطلوب جهت حضوری موفق در مسابقات پیش رو برسیم.

* تیم ملی فوتسال برای تکرار عنوان قهرمانی برای سومین بار نیازمند چه برنامه ای است؟

قطعا در کنار برگزاری اردوهای مداوم ،بازی های تدارکاتی کمک بسیار زیادی به تیم ملی فوتسال بانوان می کند تا نقاط ضعف و قوت تیم از سوی کادر فنی مشخص شود و با برنامه ریزی دقیق و مستمر، برای سومین بار روی سکوی قهرمانی آسیا برویم و در آسیا هت تریک کنیم. ما هدفمان هت تریک در آسیا است که با حمایت و پیشتیبانی مسئولین فدراسیون و کمیته بانوان، بی شک به آن خواهیم رسید.

* دو رویداد مهم آسیایی( داخل سالن و قهرمانی آسیا) و در صورت تایید شدن بازیهای جهانی در برزیل رو پیش رو دارید. برای این تورنمنت های بسیار مهم چه تدارکات و پشتیبانی نیاز دارید تا بتوانید موفق شوید؟

تک تک اعضای تیم ملی فوتسال بانوان دوست دارند که برای بار سوم جام قهرمانی آسیا را بالای سر بگیرند‌. ما زمان زیادی را به خاطر شیوع بیماری از دست دادیم و در زمان باقی مانده باید جبران کنیم که امیدوارم با برپایی اردوهای متعدد و برگزاری بازی های تدارکاتی با تیم های قوی، بتوانیم بدون دغدغه، تمام توان خودمان را برای تمرینات و کسب بهترین نتایج به کار بگیریم.

*برای آویزان کردن دستکش های خود دوست دارید با کدام تیم به رویای بازیگری خود پایان دهید؟

به شخصه فکر می کنم مهم تر از اینکه با کدام تیم، دنیای حرفه ای را به پایان برسانم، این است که بتوانم در اوج و بهترین شرایط بعد از ۲۰ سال بازی در سطح اول فوتسال بانوان، این رشته را کنار بگذارم و امیدوارم تا آن روز بتوانم چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی بهترین عملکرد را داشته باشم.

*حرف آخر؟

برای تمامی مردم دنیا به ویژه مردم خوب کشورم آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم که هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود و بتوانیم مانند قبل کنار هم باشیم و از زندگی لذت ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول