اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۹ شهریور ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مهناز همتی مدیرکل استاندار استان ایلام، گفت: در راستای بازرسی و بازدیدها از واحدهای صنفی و مراکز عرضه در سطح بازار استان با حضور کارشناسان این اداره کل  بیش از 40 هزارقالب آجر تیغه ای( پنل رسی سبک غیر باربر با سوراخ‌های افقی) غیر استاندارد، فاقد کیفیت، بدون نام تجاری و همچنین نشانه گذاری مناسب که فاقد کیفیت و بدون علامت استاندارد در ایلام شناسایی، توقیف و از چرخه توزیع و عرضه جمع آوری شد.

وی افزود: مطابق ماده 15 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد تولید، تمرکز، انبار، توزیع و فروش این کالا بدون نشان استاندارد ممنوع است.

اختصاص بیش از 7 میلیارد ریال جهت خرید تجهیزات درمانگاه طب صنعتی پالایشگاه ایلام

روح‌الله نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 7 میلیارد ریال برای خرید تجهیزات درمانگاه طب صنعتی این پالایشگاه از جمله مانیتورینگ قلبی و دستگاه اتوانالایزر و... هزینه شده تا مشکلات کمبود تجهیزات آن برطرف شود.

وی افزود: تاکنون بیش از 8 میلیارد ریال برای مبارزه با شیوع کرونا در این مکان صنعتی هزینه شده و تا ریشه کنی کامل این ویروس و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامت همکاران، اعتبارات لازم تخصیص داده می‌شود.

ممنوع بودن تبلیغات ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری 

محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و رئیس ستاد انتخابات استان با تاکید بر ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری، اظهار داشت: هرنوع تبلیعات انتخاباتی از ساعت ۸ صبح روز پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه ممنوع است.

وی افزود: در این راستا از نامزدهای انتخابات و هوادارانشان تقاضا می‌شود در ساعات مذکور از هر گونه فعالیت انتخاباتی و تبلیغی پرهیز کنند.

ایجاد ۵ رشته تحصیلی کارشناسی ارشد جدید در دانشگاه ایلام

محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام، اظهار کرد: در سال تحصیلی ۴۰۰ -۱۳۹۹، 5 رشته کارشناسی ارشد جدید شامل حسابداری مدیریت، هوش مصنوعی و رباتیک، جامعه‌شناسی، تاریخ اسلام و علوم تربیتی( آموزش و بهسازی منابع انسانی) با موافقت دفتر گسترش در دانشگاه ایلام ایجاد و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی ارشد می‌توانند آن‌ها را به عنوان اولویت در سال تحصیلی جدید انتخاب کنند.

وی افزود: همچنین داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر به دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد و اصلاحیه دفترچه راهنما در سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

انتهای پیام /970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول