اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کارخانه نوآوری تبریز ایجاد می‌شود/ فراهم شدن امکان عرضه ایده‌ها و محصولات فناورانه و دانش‌بنیان

جانشین استاندار در هیأت اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری آذربایجان‌شرقی، گفت: با ایجاد کارخانه نوآوری در تبریز، امکان عرضه ایده‌ها و محصولات دانش‌بنیان، فناورانه و ارتباط صاحبان ایده با صاحبان صنعت فراهم می‌شود.

کارخانه نوآوری تبریز ایجاد می‌شود/ فراهم شدن امکان عرضه ایده‌ها و محصولات فناورانه و دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدرضا قاسم‌زاده  امروز که به همراه شهردار تبریز از محل ایجاد این کارخانه بازدید می‌کرد، در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان در هفته آینده، اظهار داشت: در این سفر تفاهم‌نامه اولیه ایجاد این کارخانه منعقد و کارهای اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارخانه نوآوری در دو استان ایجاد شده است، افزود: رئیس جمهور با توجه به اهمیت موضوع دستور دادند که این کار در استان‌های دیگر هم انجام شود.

قاسم‌زاده در خصوص محل راه‌اندازی کارخانه نوآوری تبریز، گفت: طی مذاکراتی که با شهرداری تبریز داشتیم، بخشی از مجموعه کارخانه برق لامع برای ایجاد این کارخانه و طرح‌های فناورانه دیگر اختصاص یافت.

وی با اشاره به قدمت تاریخی این مجموعه، تصریح کرد: قطعا شهرداری برای حفظ بافت تاریخی و مرمت و بازسازی این مجموعه تلاش خواهد کرد و با توجه به وجود ماشین‌آلات صنعتی و پیشینه درخشان کارخانه برق لامع، امکان ایجاد موزه صنعت نیز در این مجموعه وجود دارد که می‌تواند به یک جاذبه گردشگری هم تبدیل شود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول