اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور در تبریز

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور با حضور 70 شرکت و تولیدکننده ادوات و ملزومات کشاورزی در تبریز آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی و دام و طیور در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان‌شرقی امروز  از حضور 70 شرکت و تولیدکننده ادوات و ملزومات کشاورزی در بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری همزمان با هجدهمین نمایشگاه تخصصی دام و طیور، داروهای دامپزشکی و صنایع وابسته در تبریز خبر داد.

 اکبر فتحی در مراسم افتتاحیه  این دو نمایشگاه که در محل نمایشگاه دائمی بین‌المللی تبریز برگزار گردید ضمن بیان این مطلب، گفت: در این نمایشگاه حدود 70 شرکت و تولیدکننده از سراسر کشور در زمینه آبیاری تحت فشار و اتصالات، خوراک دام و تجهیزات دام و طیور حضور دارند و خوشبختانه با توجه به شرایط کرونایی استقبال خوبی توسط تولیدکنندگان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از هیجدهم تا بیست و دوم شهریورماه 99 همه‌روزه از ساعت 16 تا 22 دایر خواهد بود، افزود: این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان در صنف‌های مختلف و مرتبط مخصوصا خوراک دام و آبیاری تحت فشار می‌تواند مفید و مشکل‌گشا باشد، چرا که تولیدکنندگان خود به‌صورت ابتکاری و با توجه به دانش نوینی که از آن برخوردارند، دستاوردهای خوبی جهت ارائه به بازدیدکنندگان به نمایش خواهند گذاشت.

فتحی در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از بیماری کرونا، متذکر شد: ستاد اجرایی نمایشگاه با اجرا و نظارت دقیق بر فاصله‌گذاری، استفاده از ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها پیش رفته و مشکلی بازدیدکنندگان را تهدید نمی‌کند.

گفتنی است، در این نمایشگاه 70 واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، آذربایجان‌شرقی، مازندران، البرز، خراسان‌رضوی، اصفهان، یزد، اردبیل، لرستان، قزوین و گلستان آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین خود را در زمینه ادوات و ماشین‌آلات کشاورزی، ماشین‌آلات دام و طیور، لوازم و تجهیزات آبیاری، نهاده‌ها، تجهیزات مرغداری، دامپروری و خوراک دام، طیور و آبزیان، مکمل‌های خوراک دام و طیور، مرغ مادر و جوجه یک‌روزه را در معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته‌اند.

انتهای پیام/60027/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول