اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سرمربی ماشین سازی: آقایان با جذب بازیکنان خارجی بی کیفیت خیانت کردند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: آقایانی که با آوردن بازیکنان بی‌کیفیت خارجی بدهی‌های کلانی را به این باشگاه تحمیل کردند، باید اکنون پاسخگو باشند.

سرمربی ماشین سازی: آقایان با جذب بازیکنان خارجی بی کیفیت خیانت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید بیاتلو در مورد حضور در لیگ برتر با ماشین سازی تبریز اظهار داشت: به دلیل اینکه به عنوان جوان‌ترین مربی لیگ برتر در تیم فوتبال ماشین سازی فعالیت دارم باید از مالک و هیات مدیره محترم باشگاه ماشین سازی تشکر کنم که به من اعتماد کردند. امیدوارم بتوانم با تلاش بازیکنان و اعضای کادر فنی و کسب نتایج درخور شان باشگاه، جواب اعتماد آنها را بدهم.

بیاتلو در ادامه اضافه کرد: البته من در لیگ دسته سه، دو و یک که تجربه مربیگری داشتم هم به عنوان جوانترین مربی انتخاب شده بودم و در واقع فوتبال دنیا به این سمت حرکت می‌کند و اینکه باشگاه‌های ایرانی نیز در این راستا قرار گرفته‌اند، نوید روزهای خوب را می دهد.

وی با بیان ابراز خرسندی از حضور شخصیت‌های بزرگی همچون حسن آذرنیا و سیدمحمد علوی در باشگاه ماشین سازی، بیان داشت: این عزیزان همواره با جان و دل در خدمت فوتبال بوده‌اند و از هیچ کمکی دربغ نمی‌کنند که کمتر این چنین آدم هایی دیده ام و امیدوارم که سایه شان همیشه بالا سر فوتبال آذربایجان باشد.

سرمربی ماشین سازی درخصوص برنامه‌ مدنظرش برای آماده سازی تیم اظهار داشت: به خاطر شرایط موجود کارمان امسال خیلی سخت شده، با توجه به افزایش قیمت دلار، باشگاه ما بدهی‌هایی که داشته به حد کلان رسیده و این امر باعث شده بودجه تیم پایین بیاد و هر کسی جای من بود باید به حفظ سهمیه تیم فکر می‌کرد. ما چند هدف داریم؛ هدف کوتاه مدت حفظ سهمیه استان و هدف میان مدت، کسب سهمیه آسیا است. اگر هواداران حمایت کنند قطع یقین تیم ما این پتانسل را خواهد داشت.

 بیاتلو در ادامه اظهاراتش افزود: هدف سوم، کاری که چند سال در فوتبال تبریز انجام نشده بومی‌گرایی و جوان‌گرایی است و من سعی می‌کنم به این هدف مهم که تربیت بازیکنان و بازیکن سازی است، برسم.

وی تصریح کرد: آقایانی که با آوردن بازیکنان بی‌کیفیت خارجی، بدهی‌های کلانی را به این باشگاه تحمیل و به فوتبال این خطه خیانت کردند، باید اکنون پاسخگو باشند. چرا که الان دستمان بسته شده است. چند نفر از بازیکنان فصل گذشته قراردشان تمام شده، چند بازیکن دیگر هم که آن‌ها را خواستیم و حاضر به امضای قرارداد شده بودند، را نتوانستیم جذب کنیم.

سرمربی ماشین سازی با اشاره به بالا رفتن قیمت قراردادها افزود: با توجه به لحاظ سقف مالی در قراردادهای ما و اینکه برخی تیم‌ها با مبالغی هنگفت بازیکنان ما را هوایی کردند و از طرفی قیمت بازیکنان سرسام آور بالا رفته، من به بازیکنان سال گذشته حق می‌دهم با این شرایط اقتصادی به پیشنهادهای بالا جواب مثبت بدهند. ما مجبوریم با توجه به بودجه باشگاه از بازیکنان با کیفیت و با انگیزه لیگ‌های پایین بازیکن جذب کنیم. این امر به علت بودجه محدود و همچنین تامین بدهی است که باید به فیفا بابت غرامت و طلب بپردازیم تا پنجره‌مان را باز کنیم. ولی مطمئنم این بازیکنان جوان هیچ چیزی کمتر از بازیکنان لیگ برتر ندارند و این را خواهید دید.

بیاتلو ادامه داد: همان طور که الان بازیکنان فصل گذشته ماشین سازی مشتریان پر و پا قرصی دارند، در پایان فصل آینده نیز شاهد ظهور چندین بازیکن ناب فوتبال در تیم ماشین سازی خواهیم بود. از هواداران می خواهیم که از ما حمایت کنند و صبور باشند. این تیم، تیم جدیدی خواهد بود به خاطر اینکه شاکله اصلی ما از بین رفته، البته آن‌ها حق هم دارند چون شرایط اقتصادی سایر تیم ها بهتر است. با اینحال پس از گذشت چند هفته، یک تیم با کیفیت، شاداب و بازیکن ساز همراه با ارائه فوتبال ناب را تحویل استان خواهیم.

سرمربی ماشین سازی گفت: افتخار این را دارم که در سه تیم آذربایجان یعنی تراکتور، ماشین سازی و نود ارومیه کار کردم و این نصیب هر مربی نمی‌شود. با توجه به اینکه خودم فرزند آذربایجان هستم به عنوان یک ترک زبان تمام سعی و تلاشم را به کار می‌گیرم تا شرمنده مردم فهیم استان نباشم.

بیاتلو با اشاره به بومی‌گرایی در تیم عنوان کرد: سعی می‌کنیم هر بازیکن بومی که در خارج از استان  بازی می‌کند و شرایط مالی مارا قبول دارد به تیم دعوت کنیم. همچنین جهت تقویت تیم بزرگسال، سعی می‌کنیم با بازیکنان زیر ۲۳ و امید بومی قرارداد امضا کنیم تا  فوتبال تبریز که در گذشته پتانسیل بالایی داشت دوباره به جریان بیافتد. زمانی بالای ۵ بازیکن در ترکیب ۲۲ نفره تیم ملی تبریزی بودند اما اکنون در ترکیب دو تیم تراکتور و ماشین هم این نفرات به دو نمی‌رسد.

وی در مورد کمک‌های زنوزی به فوتبال آذربایجان در گفت و گو با روابط عمومی ماشین سازی گفت: باید تشکر ویژه‌ای از آقای زنوزی داشته باشم که با حمایت از فوتبال نودارومیه زحمات زیادی متحمل شد و باعث شد فوتبال تبریز و ارومیه رشد کند. او زحمات زیادی برای فوتبال خطه آذربایجان کشیده که جا دارد دست مریزاد جانانه‌ای به او بگوییم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول