اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

عرضه اولیه مجازی در بورس تهران و کشف قیمت 1750 ریالی هر سهم ثامید

امروز چهارشنبه مورخ 22 مردادماه، تعداد 5 میلیارد و 297 میلیون و550 هزار سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید در بورس تهران عرضه اولیه و کشف قیمت شد.

عرضه اولیه مجازی در بورس تهران و کشف قیمت 1750 ریالی هر سهم ثامید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، در روز چهارشنبه 19 شهریور 1399 تعداد 5 میلیارد و 297 میلیون و550 هزار سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت "توسعه و عمران امید" به عنوان پانصد و چهل و هشتمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات" گروه وطبقه"فعالیت های فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و اجاره ای"در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " ثامید " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت و عرضه اولیه شد.

براساس این گزاش، تعداد 4 میلیارد و 238 میلیون و 40 هزار سهم در روز جاری جهت عرضه به عموم و تعداد 1 میلیارد و 59 میلیون و 510 هزار سهم جهت عرضه به صندوق های سرمایه گذاری در روز معاملاتی شنبه 22 شهریور 1399، جمعا معادل 15 درصد از سهام شرکت "توسعه و عمران امید" با (نماد ثامید) به قیمت هر سهم 1750 ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

همچنین با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران، تعداد شرکت های فعال در بورس به 343 شرکت رسید و به ارزش بازار بیش از61 هزارو  804 میلیارد ریال افزوده شد.

شرکت "توسعه و عمران امید" با (نماد ثامید) با ثبت بیش از 5میلیون و 180 هزار کد معاملاتی در این عرضه اولیه شرکت کردند و حداکثر تعداد 465 سهم به هر کد معاملاتی اختصاص یافت.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول