اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

صعود محتشم با صدرنشینی های متوالی شیرینی خاصی داشت/در دوران پسا‌کرونایی خیلی اذیت شدیم

سرمربی تیم محتشم تبریز گفت: موفقیت تیم محتشم تبریز یک شبه به دست نیامده و حاصل تلاش و زحمات چندین ماهه مجموعه بود.

صعود محتشم با صدرنشینی های متوالی شیرینی خاصی داشت/در دوران پسا‌کرونایی خیلی اذیت شدیم

امیرعلی احمدزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: خدا را شاکرم که تلاش و ‌زحمات شبانه‌روزی مدیریت، سرپرست، کادر فنی، بازیکنان، روابط عمومی، کادر پزشکی و سایر عوامل باشگاه به ثمر نشست و  تیم محتشم تبریز به لیگ دسته 2 کشور صعود کرده و باید عنوان کنم این موفقیت یک شبه به دست نیامده و نتیجه ماه‌ها تلاش و زحمت بود.

وی گفت: انتشار ویروس کرونا نیز به تیم ما صدمه زیادی زد و ‌پیش از کرونا به بالاترین سطح آمادگی رسیده بودیم و برابر مدعی اصلی گروه تیم عقاب با 2 گل به برتری رسیدیم که بعد از آن مسابقات قطع شد و در دوران پسا کرونا (بعد از وقفه مسابقات و پیش از شروع دور جدید) ما 3 بازیکن اصلی و کلیدی خود را از دست دادیم و در حین مسابقات هم چند بازیکن خود را در مقاطعی به دلیل کرونا و قرنطینه شدن آنها از دست دادیم و به سختی لیست برای هر بازی را تکمیل می‌کردیم.

احمدزاده تصریح کرد: دوازده هفته صدرنشینی متوالی حلاوت و شیرینی خود را دارد که قابل توصیف نیست و خوشحالم از زمانی که تیم را به صدر جدول رساندم، دیگر آن را به تیمی دیگر نداده و نتیجه صدرنشینی‌های متوالی تیم صعود به لیگ دسته 2 کشور بود.

وی گفت: قهرمانی در لیگ 3 همت تمامی مجموعه محتشم را می‌طلبید که با هدف‌گذاری و پله پله طی کردن مسیر، منجر به مو‌فقیتی کم‌نظیر شده و تشکر ویژه‌ای از مالک و مدیرعامل باشگاه آقای مهندس مهدی‌زاده و مدیر تیم آقای رضا مهدی‌زاده داریم که زمینه موفقیت تیم محتشم تبریز را فراهم کرده بودند.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول