اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

راه اندازی پویش مشق احسان از مسجد مقدس جمکران/ توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم قم

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از تهیه و توزیع لوازم التحریر ویژه مناطق محروم کشور با عنوان پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این مکان مقدس خبر داد.

راه اندازی پویش مشق احسان از مسجد مقدس جمکران/ توزیع لوازم التحریر در مناطق محروم قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی از اجرای پویش مشق احسان به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار کرد: این پویش با هدف بسته بندی و توزیع لوازم التحریر ویژه مناطق محروم آغاز شده و این بسته ها در هشت نقطه کشور در نقاط محروم توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: لوازم التحریر تهیه شده از سوی ستاد فرمان امام (ره) تولید شرکت‌های داخلی بوده و برای دانش آموزان دبستانی و دبیرستانی به تفکیک دخترانه و پسرانه فراهم شده است.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: این بسته بندی‌ها تمامی نیاز یک دانش آموز دبستانی و دبیرستانی برای آغاز سال تحصیلی اعم از کیف، جامدادی آماده شده حاوی مداد، پاک کن، تراش، خودکار، دفاتر ۱۰۰ برگ،۸۰ برگ و ۵۰ برگ به تفکیک خط دار و نقاشی به همراه مداد رنگی و خط کش ژله‌ای را فراهم کرده است.

حسین آبادی با اشاره به اینکه در محتوای فرهنگی نوشت افزار‌ها از شخصیت‌های داخلی مانند فیلشاه، شاهزاده روم، حسنی کوچولو و تمثال‌های شهدا با محوریت حاج قاسم و دیگر شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای عرصه سلامت استفاده شده است، گفت: مسجد مقدس جمکران نیز جهت تسهیل کار بسته بندی بخشی از این لوازم التحریر با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری داشته است.

گفتنی است علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت www.ehsan.ir و یا از طریق کد دستوری #۱۵*۴۰۳۰* در این کار خداپسندانه شریک باشند، تا دانش آموزی نباشد که به خاطر لوازم التحریر از تحصیل باز بماند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول