اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اعلام وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان شرقی/بستری شدن ۲۳۰ نفر از مبتلایان به کرونا در آی سی یو

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: در طول هفته گذشته هر روز با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی موارد بستری کرونا در استان مواجه بودیم و هم اکنون ۸۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

اعلام وضعیت قرمز کرونایی در آذربایجان شرقی/بستری شدن ۲۳۰ نفر از مبتلایان به کرونا در آی سی یو

محمدحسین صومی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: تعداد کل موارد مثبت بیماری تا امروز، هیجدهم شهریور ماه ۳۰ هزار و ۱۶۶ نفر است.

وی گفت: در طول هفته گذشته هر روز با افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی موارد بستری کرونا در استان مواجه بودیم و هم اکنون ۸۰۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

صومی از بستری شدن ۲۳۰ نفر از مبتلایان به کرونا در بخش ICU خبر داد و افزود: تعداد ۱۱۰ نفر از مبتلایان نیز به کمک دستگاه تهویه‌ مکانیکی نفس می‌کشند، آمارها نشان می‌دهد که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای گذشته منجر به افزایش گسترش ویروس کرونا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به نحوه‌ رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس، تاکید کرد: ما کل استان را قرمز تلقی می‌کنیم، چرا که امکان انتقال ویروس در تمام مناطق وجود دارد و حضور دانش آموزان در مدارس به شرطی مخاطره آفرین نخواهد بود که تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری رعایت شود.

انتهای پیام/60021/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول