اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

معرفی 10 دستگاه برگزیده آذربایجان‌شرقی در جشنواره شهید رجایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی از حضور 52 دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی خبر داد و گفت: طی این جشنواره 10 دستگاه برگزیده استان معرفی می‌شوند.

معرفی 10 دستگاه برگزیده آذربایجان‌شرقی در جشنواره شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، داوود بهبودی در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت آذربایجان‌شرقی به تشریح فرآیند ارزشیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی پرداخت و اظهار داشت: در سال‌جاری 10 دستگاه برگزیده را خواهیم داشت که طی یک پروسه 6 ماهه ارزشیابی شده‌اند.

وی افزود: از این 10 دستگاه، تعداد پنج دستگاهی که بیشترین امتیاز را از مجموع امتیازات عمومی و اختصاصی کسب کنند، دو دستگاهی که در طی دو سال گذشته امتیازات رو به رشدی داشته و سه دستگاهی که خدمات برتر را ارائه داده باشند معرفی خواهند شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی را طی شهریورماه با حضور آقای استاندار برگزار و سعی خواهیم کرد از ابزارهای مجازی برای اطلاع‌رسانی استفاده کنیم.

بهبودی اعلام کرد: در خصوص نحوه برگزاری جشنواره با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوطه در چارچوب ضوابط ابلاغی ستاد ملی کرونا اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/60026/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول