اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بانک‌ها بدون تائید کارگروه تسهیل، نسبت به صدور اجرائیه ثبت واحدهای تولیدی اقدام نکنند

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلات بخش تولید در اثر شیوع بیماری کرونا، از بانک‌های استان خواست تا بدون هماهنگی و تائید کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از صدور اجرائیه ثبت واحدهای تولیدی برای وصول مطالبات معوق خودداری کنند.

بانک‌ها بدون تائید کارگروه تسهیل، نسبت به صدور اجرائیه ثبت واحدهای تولیدی اقدام نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در نشست بررسی مشکلات بانکی واحدهای تولیدی استان، اظهار داشت: باوجود تمام مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها و شیوع کرونا، بخش صنعت و خدمات موثرتر از گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

 وی افزود: با توجه به شرایط غیرعادی کنونی، قوانین و مقررات نیز باید متناسب با این شرایط اجرا شوند که رعایت حال واحدهای تولیدی یکی از الزامات این شرایط است.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به بخشنامه رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه هیچ واحد تولیدی نباید به‌دلیل مشکلات بانکی تعطیل شود، گفت: این موضوع اولویت دولت و مدیریت اجرایی استان نیز هست.

متأسفانه اطلاعات شفافی از مشکلات واحدهای تولیدی بعد از شیوع کرونا در اختیار نداریم
 
وی با بیان اینکه متأسفانه اطلاعات شفافی از مشکلات واحدهای تولیدی بعد از شیوع کرونا در اختیار نداریم، متذکر شد: شرایط کنونی نباید موجب سوءاستفاده افراد قانون‌گریز شده و افراد قانون‌مند احساس زیان کنند.
 
پورمحمدی با تأکید بر اینکه از تصمیمات عجولانه در شرایط کنونی اجتناب شود، گفت: بانک‌های استان قبل از صدور اجرائیه ثبت واحدهای تولیدی که مطالبات معوق دارند، موضوع را در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان طرح و بدون تائید این کارگروه اقدام به صدور اجرائیه نکنند.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان واقعی وظیفه همه دستگاه‌هاست، در عین حال باید منافع سیستم بانکی را هم در نظر بگیریم.

انتهای پیام/60001/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول