اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دلیل تعویق سفر حاج صفی به یونان مشخص شد

یک رسانه یونانی دلیل تعویق سفر مدافع ایرانی تراکتور به یونان برای امضای قرارداد با سالونیک را اعلام کرد.

دلیل تعویق سفر حاج صفی به یونان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «sportsroom» یونان در جدیدترین خبر دلیل به تعویق افتادن سفر احسان حاج صفی، مدافع تیم ملی کشورمان را به یونان برای امضای قرارداد با آریس سالونیک اعلام کرد.

این رسانه یونانی نوشت: مشکلات مالی حاج صفی با تراکتور باعث شد تا سفر این بازیکن به یونان به تعویق بیفتد. اگرچه تعهد قراردادی حاج صفی با تراکتور 3 روز پیش به پایان رسید ولی طلب قابل توجه این بازیکن از این باشگاه مانع از سفرش به یونان شده است.

حاج صفی در حال رایزنی است تا این طلبش را از تراکتور دریافت کند و نمی خواهد به راحتی از طلبش بگذرد و از این تیم خداحافظی کند. در چند روز گذشته طرفین درباره مسائل مالی جلسات زیادی برگزار کردند اما تراکتور نمی خواهد تمام این مبلغ را به بازیکن پرداخت کند. باشگاه ایرانی می خواهد از فرصت استفاده کند و کمترین مبلغ را برای تسویه حساب به بازیکن ایرانی پرداخت کند.

از آن طرف آریس سالونیک با این بازیکن توافق شفاهی کرده و منتظر سفر حاج صفی به یونان است. باشگاه آریس تا فردا فرصت دارد با این بازیکن قرارداد امضا کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول