اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ماجرای یک قرارداد غیرقانونی در لیگ برتر فوتبال بانوان

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: مونا حمودی نمی‌دانسته یک سال دیگر با ما قرارداد دارد به همین دلیل با وچان کردستان به توافق رسید.

ماجرای یک قرارداد غیرقانونی در لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مونا حمودی بازیکن تیم فوتبال شهرداری بم برای فصل آینده با وچان کردستان به توافق رسید اما اعلام شد حمودی یکسال دیگر با بم قرارداد دارد و انتقال وی به وچان غیرقانونی است.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: حمودی سال 96 و بعد از آن 97 با ما قرارداد امضا کرد اما قرارداد او در سال 96 به سازمان لیگ رفته و حمودی فکر می‌کرد قراردادش با ما به پایان رسید در حالی که یکسال دیگر باید در بم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که باشگاه صبح امروز قرارداد حمودی را به سازمان لیگ فرستاده و تکلیف این بازیکن چه می‌شود، اظهار داشت: برگشت می‌خورد. او نمی‌دانسته که یکسال دیگر با ما قرارداد دارد.

سرمربی شهرداری بم در پاسخ به سوالی دیگر مبنی پایان قرارداد زهرا قنبری و پیوستن او به وچان کردستان، عنوان کرد: او بازیکن بزرگی است و قراردادش با ما به پایان رسیده است. با توجه به اینکه وضعیت بودجه بم مشخص نبود ما با قنبری وارد مذاکره قطعی نشدیم اما تکلیف وچان مشخص بود به همین دلیل با قنبری وارد مذاکره شد و او قبول کرد.

جعفری درباره اینکه آیا بازیکنی به بم اضافه خواهد شد یا خیر و اینکه فکر می‌کنید عنوان قهرمانی باز هم تکرار شود، خاطرنشان کرد: احتمالا 2-3 بازیکن جوان اضافه کنیم. هدف ما جوان‌سازی است. قصدمان این است چند بازیکن جوان بومی و غیربومی به تیم اضافه کنیم. زمانی که ما برای نخستین بار قهرمان شدیم این اتفاق با بازیکنان بی اسم و رسم رخ داد. شاید از نظر بازیکن در مضیقه باشیم اما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم.

وی درباره شروع تمرینات بم، عنوان کرد: ما از ترس کرونا بیرون نمی‌آییم. من 2 بچه کوچک دارم و برنامه‌ام این بود امسال با بم نباشم اما به خاطر بازیکنان قرار شد همکاری کنم اما هنوز مشخص نیست با چه پستی.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول