اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

ابهام در اعزام کمانداران به ترکیه

به دلیل بسته شدن پروازهای ترکیه به روی ایران، اعزام کمانداران به تورنمنت بین‌المللی آنتالیا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ابهام در اعزام کمانداران به ترکیه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات آزاد تیراندازی با کمان قرار است روزهای 11 تا 13 مهر در آنتالیا برگزار شود. قرار بود کمانداران به صورت آزاد در این رویداد شرکت کنند اما با توجه به بسته شدن پروازهای ترکیه، اعزام تیم تیراندازی با کمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

امکان اعزام با پرواز قطر وجود دارد اما به دلیل هزینه‌های بالا و مسیر طولانی، کمانداران تمایلی برای اعزام به ترکیه با این شرایط ندارند. قرار بود 4 کماندار در این تورنمنت شرکت کنند اما مشکل اینجاست در صورتی که یکی از ملی‌پوشان تیراندازی با کمانبه ویروس کرونا مبتلا باشد، باید 14 روز در قرنطینه با هزینه شخصی بماند.

در صورتی که پروازهای ترکیه به روی ایران باز نشود، کمانداران به این تورنمنت اعزام نخواهند شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا، رویدادهای مختلف به حالت تعلیق درآمد. تورنمنت ترکیه نخستین رویداد بین‌المللی بعد از بحران کرونا محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول