اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

اجرای طرح جدید کاتاب در دیوار حفاظتی پلدختر/ ایجاد فازدوم نیاز به رفع معارض دارد

معاون فنی اجرایی شرکت سامان محیط گفت: ۳۰۰ متر دوم از فاز دوم دایک حفاظتی شهر پلدختر در منطقه سازمانی ها با طرح جدید کاتاب اجرا می‌شود.

اجرای طرح جدید کاتاب در دیوار حفاظتی پلدختر/ ایجاد فازدوم نیاز به رفع معارض دارد

کاظم انصاری امروز در حاشیه بازدید از دیواره ساحلی پلدختر در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: فاز دوم دایک حفاظتی شهر پلدختر به طول ۶۰۰ متر پس از محدوده ورزشگاه این شهر مجدد به شرکت سامان محیط ابلاغ شده که در۲مرحله  ۳۰۰ متری اجرامی شود. 

وی آغاز به فعالیت پروژه ۳۰۰ متر دوم فاز دوم دایک حفاظتی پلدختر را منوط به رفع معارض دانست و افزود: ۳۰۰ متر اول فاز دوم دایک حفاظتی شهر پلدختر در ضلع غربی در حال اجرا می باشد که از ۲۵ قسمت آن، ۱۶ پارت  اجرا شده است.

معاون فنی اجرایی شرکت سامان محیط گفت: برای آغاز به کار اجرای این ۳۰۰متر دوم این پروژه، مکاتبات زیادی با فرماندار پلدختر و حتی استانداری لرستان صورت گرفته است.

وی  افزود: ۳۰۰ متر دوم این فاز با توجه به نظر مشاور پروژه به دلیل عریض بودن بستر رودخانه که در این قسمت حالت سیلابی ندارد، به صورت شیب دار و طرح جدید کاتاب برای آن اجرا می‌شود.

انصاری به فاز اول حفاظتی دیوارحفاظتی شهر پلدختر اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت این پروژه پس از سیل فروردین ۱۳۹۸  در خرداد ماه سال گذشته ازسوی مجموعه شرکت سامان محیط در ۲بخش غربی و شرقی آغاز شد.

وی افزود: فاز اول دایک حفاظتی شهر پلدختر به طول یک هزار و ۹۵۰ متر، یک هزار و ۸۵ شمع ،هر شمع به طول ۱۱ تا ۳۳ متر در عمق زمین با تلاش شبانه‌روزی و طاقت‌فرسا،در بازده زمانی فشرده احداث شد.

معاون فنی و اجرایی شرکت سامان محیط گفت: این پروژه با استفاده از پنج دستگاه حفاری با حدود ۶۰ هزار مترمکعب بتن ریزی ،فندانسیون آن اجرا وارتفاع دیواره  هشت تا ۱۱ متر است.

وی افزود: شرکت سامان محیط در ۲ شیفت به صورت شبانه‌روزی با پشتیبانی سه مجموعه بچینیگ فازاول دیوار حفاظتی شهر پلدختر را اجرا کرد.

انصاری یادآور شد: ۲ دهنه پل هفتم تیر پلدختر که در سیل تخریب شده بود، با حدود ۷۰ تن سازه فلزی احداث و نصب شد که از نظر ظرفیت و استحکام در  سیل هفتم اسفند ۹۸ ۱۳ امتحان خود را پس داد

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول