اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

بازگشت شور و هیجان به لیگ کشتی با مجوز وزارت بهداشت

با مجوزی که از سوی وزارت بهداشت صادر شد، شور و هیجان بار دیگر به لیگ کشتی ایران بازخواهد گشت.

بازگشت شور و هیجان به لیگ کشتی با مجوز وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، بعد از رایزنی های متعدد از سوی مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ کشتی و برگزاری چند نشست مشترک با مسئولان وزارت بهداشت، سرانجام امروز مجوز برگزاری لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، جام یادگار امام (ره) صادر شد. اهالی کشتی هم که بارها برگزاری لیگ را به عنوان خواسته اصلی خود از فدراسیون و سازمان لیگ مطالبه کرده بودند، حالا شاهد بازگشت شور و هیجان به لیگ کشتی ایران هستند.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس سازمان لیگ کشتی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولان وزارت بهداشت گفت: از جناب  نمکی وزیر محترم بهداشت و علیرضا رییسی معاون بهداشت و همکاران آن ها در وزارت بهداشت که در هفته های اخیر پیگیر تصویب پروتکل های بهداشتی برای برگزاری لیگ کشتی و صدور مجوز بودند، تشکر می کنم. البته برای برگزاری مسابقات باید پروتکل های بهداشتی به صورت کامل در دستور کار قرار بگیرد چون سلامتی کشتی گیران و عوامل تیم ها از هر چیزی برای مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ مهمتر است.

وی با اشاره به برخی از بندهای مصوب در پروتکل بهداشتی لیگ برتر کشتی عنوان کرد: همه افراد درگیر در مسابقات از جمله کشتی گیر، مربی و عوامل اجرایی باید چند روز قبل از انجام مسابقه در قرنطینه باشند. نظارت بر این قرنطینه برعهده فدراسیون و باشگاههاست. البته در ابتدای قرنطینه هر بار باید کشتی گیران تست PCR را پشت سر بگذارند و در صورت منفی بودن می توانند در مسابقات شرکت کنند. متاسفانه رقابت های امسال بدون حضور تماشاگران برگزار می شود.

رییس سازمان لیگ کشتی در پایان گفت: درباره زمان و مکان رقابت های لیگ برتر کشتی به زودی در جلسات کارشناسی و با حضور اعضای شورای فنی سازمان لیگ تصمیم گیری خواهد شد و تصمیم گیری انجام شده، به اطلاع باشگاهها و علاقه مندان به کشتی خواهد رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول