اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد، عامل اصلی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌شرقی

معاون برنامه‌ریزی و تأمین منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد را عامل اصلی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌شرقی عنوان کرد.

برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد، عامل اصلی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  ساسان تاجگردون روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه ۹۹ طی سفر به تبریز با داوود بهبودی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تاجگردون در این دیدار ضمن تأکید به اینکه یکی از هسته‌های کلیدی توسعه آذربایجان‌شرقی طی سال‌های اخیر حوزه گردشگری است از اقدامات و حمایت‌های مؤثر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان تقدیر کرد و گفت: با توجه به جایگاه و ظرفیت‌های غنی آذربایجان‌شرقی در بخش‌های مختلف فرهنگی و تاریخی، مدیریت و توسعه آنها امری مهم است که در سال‌های اخیر با مدیریت کارآمد و مشترک اداره‌‌کل میراث فرهنگی و سازمان برنامه‌ریزی همراه بوده است.

او در ادامه فعالیت پروژه‌های متعدد در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری را عاملی مؤثر در رونق اقتصادی آذربایجان‌شرقی عنوان و تصریح کرد: فعالیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری متعدد در این استان نشان‌دهنده آن است که با وجود شرایط کرونایی حرکت‌های مؤثری در بخش مدیریتی انجام گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و تأمین منابع وزارت میراث فرهنگی با تأکید بر لزوم رونق و چرخش اقتصاد فرهنگ کشور، بیان داشت: با توجه به اینکه سهم بودجه استان‌ها براساس ارزیابی شاخص‌های کارآمدی و برنامه‌ریزی مدیریتی تخصیص می‌یابد، از این‌رو با اتخاذ رویکردی هوشمندانه و جذابیت مدیریتی، جذب سرمایه برای پیشبرد اهداف توسعه اقتصاد فرهنگی استان روندی رو به رشد خواهد داشت، چراکه این استان از ظرفیت مدیریت هوشمند مؤثری برخوردار است.

احمد حمزه‌زاده نیز در این دیدار با اشاره به تغییر رویکرد مدیریتی استان در دوران کرونایی برای پیشبرد اهداف گردشگری، خاطرنشان کرد: به‌دنبال شرایط حاکم بر کشور در ۶ ماه گذشته اداره‌کل میراث فرهنگی استان با تغییر رویکرد مدیریتی و سوق اقدامات به سمت بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در تلاش است تا در کنار جبران‌ بخشی از خسارت‌های وارده به اقتصاد گردشگری استان، از رویکردهای نوین دنیا در تقویت زیرساخت‌ها و توسعه گردشگری استان در ابعاد بین‌المللی استفاده کند‌.

حمزه‌زاده با اشاره به همراهی مستمر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در پیشبرد اهداف توسعه فرهنگی استان، یادآور شد: با وجود کاهش اعتبارات در سال‌جاری، آذربایجان‌شرقی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی علاوه بر تأمین بودجه مورد نیاز از محل طرح توازن نیز اعتباری بالغ ‌بر ۶۵ میلیارد ریال برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول