اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

آرمات: فدراسیون والیبال نگاه پدرانه داشت/ خوشحالم قزوین به حقش رسید

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین گفت: از فدراسیون والیبال بابت همکاری‌اش برای حضور تیم‌مان در لیگ برتر تشکر می‌کنم.

آرمات: فدراسیون والیبال نگاه پدرانه داشت/ خوشحالم قزوین به حقش رسید

مسعود آرمات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد بازگشت تیم والیبال شهرداری قزوین به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: متاسفانه برخی ناهماهنگی‌ها موجب شد تا شهرداری قزوین از لیگ برتر کنار گذاشته شود، اما مسئولان استان بلافاصله وارد عمل شدند و پس از رایزنی‌های متعدد توانستند به تعهدات خود عمل کرده و تیم به لیگ برتر برگشت.

وی ادامه داد: ما چندی پیش بازیکنان مدنظرمان را جذب کرده و تمرینات را شروع کرده بودیم. به کارمان با همان ترکیب ادامه خواهیم داد و فکر می‌کنم تیم خوبی هم روانه مسابقات کنیم. امیدوارم بتوانیم نماینده شایسته‌ای در لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری قزوین، خاطرنشان کرد: از فدراسیون والیبال بابت تمام همکاری‌هایش برای بازگشت ما به لیگ برتر تشکر می‌کنم. می‌دانم که در آستانه شروع مسابقات این تصمیم بسیار سخت بود و بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها بهم خورد، اما مسئولان فدراسیون با نگاه پدرانه خود باعث شدند تا حقی از قزوین ضایع نشود.

آرمات عنوان کرد: به هر حال این روزها و ماه‌ها به دلیل شیوع کرونا خیلی از برنامه‌ریزی‌ها بهم می‌خورد. فدراسیون والیبال به خوبی این موضوع را درک کرد و خوشحالم که حالا می‌توانیم با خیال راحت در مسابقات لیگ برتر حاضر شویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول