اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خداحافظی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بخاری نفتی در گرو اعتبار 14 میلیاردی

مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: در صورتی که اعتبارات استانداردسازی سیستم‌ها کامل تخصیص یابد و 14 میلیارد تومان در اختیار نوسازی قرار گیرد تا پایان سال همه سیستم گرمایشی همه مدارس استان استانداردسازی شود.

خداحافظی مدارس کهگیلویه و بویراحمد با بخاری نفتی در گرو اعتبار 14 میلیاردی

پیروز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص جایگزینی سیستم‌های گرمایشی در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از سیاست‌های نوسازی در مدارس استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی است و به همین منظور مدارسی که دارای علمک گاز هستند و از بخاری نفتی استفاده می‌کردند سیستم‌های قدیمی جمع‌آوری و استانداردسازی صورت گفت.

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در مرحله کنونی در حال جمع‌آوری کلیه بخاری‌های نفتی در مدارس بدون علمک گاز هستیم که به سیستم رادیاتوری روغنی و موتورخانه‌های گازوئیلی تبدیل شدند.

کرمی به اعتبارات صرف شده برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در مدارس استان اشاره کرد و گفت: در سال 98 اعتباری نزدیک به 17.5 میلیارد تومان صرف استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی کردیم در حال حاضر برای نیمه اول سال 99 اعتبار 7 میلیارد تومانی برای جمع‌آوری بقیه بخاری‌های نفتی ابلاغ شده است.

این مسوول با بیان اینکه در سال 97 تعداد 24 کلاس درس مشمول استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در استان شد افزود: در سال 98 این تعداد کلاس به عدد 1108 رسید و در سال 99 برنامه ما این است که یک هزار و 224 کلاس درس نیز از لحاظ سیستم‌های گرمایشی در دستور کار قرار گیرند و در صورتی که اعتبارات استانداردسازی سیستم‌ها کامل تخصیص یابد و 14 میلیارد تومان در اختیار نوسازی قرار گیرد تا پایان سال همه سیستم گرمایشی همه مدارس استان استانداردسازی شود.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول