اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

دبیر: 7 ماه است که بلاتکلیف هستیم/بنا چه در کشتی باشد یا نباشد عزیز است

رئیس فدراسیون کشتی گفت: بنا چه در کشتی باشد و چه نباشد، برای ما عزیز است و امیدواریم خستگی‌اش در برود و همچنان در خدمت ایشان باشیم.

دبیر: 7 ماه است که بلاتکلیف هستیم/بنا چه در کشتی باشد یا نباشد عزیز است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر در مورد بحث استعفای بنا از سرمربیگری تیم ملی گفت: باید شفاف صحبت کنم دیروز حدود ساعت 6-7 عصر محمد بنا پیامکی به من داد و اعلام کرد خسته شده‌ام و دیگر نمی‌توانم کار با تیم ملی را ادامه دهم. البته این اتفاقات در ورزش رخ می‌دهد من هم منتظرم ایشان آرام شود و با او صحبت کنم. گاهی نباید این مسائل را جدی گرفت. محمد بنا هم برای من و هم برای جامعه کشتی بسیار عزیز است.

دبیر در مورد اینکه استعفای او ربطی به جلسه دیروز داشت یا نه، گفت: من خیلی در ریز قضیه نیستم اما باید حق بدهید هفت ماه است که کشتی بلاتکلیف است. هفته پیش خیلی از مسائل را سربسته در تلویزیون بیان کردم. هفت ماه بلاتکلیفی سخت است بنا هم مسئولیتی دارد که باید پاسخگو باشد. فدراسیون فشار می‌آورد بنا هم مسئولیتی دارد و باید به مردم پاسخگو باشد. 

وی در گفت و گو با اخبار شبکه سه افزود: از مردم می‌خواهم دعا کنند که زودتر شرایط عادی شود. بنا چه در کشتی باشد و چه نباشد برای ما عزیز است او برای کشتی زحمات زیادی کشیده و ما هم امیدواریم خستگی‌اش در برود و همچنان در کشتی در خدمت ایشان باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول