اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پنجعلی: بازیکنان ایرانی بهتر از خارجی‌ بی‌کیفیتی مثل اوساگونا هستند/ لک باید خودش را ثابت کند

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: بازیکنان ایرانی بسیار ارزشمندتر از بازیکنان بی‌کیفیت خارجی مثل اوساگونا هستند.

پنجعلی: بازیکنان ایرانی بهتر از خارجی‌ بی‌کیفیتی مثل اوساگونا هستند/ لک باید خودش را ثابت کند

محمد پنجعلی در گفت‌وگو  با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: ابتدا باید بگویم در فصل نقل و انتقالات مهم‌ترین مسئله این است که نظر کادر فنی تأمین شوند و بازیکنانی جذب شوند که سرمربی و کادر فنی خواهان آنها است. نباید اینجوری فکر کنیم که چند بازیکن از تیم جدا شده‌اند زیرا در پرسپولیس سال‌های سال است که بازیکنان زیادی آمده‌اند و رفته‌اند. بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کرده‌اند و رفته‌اند و دیگران جای آنها آمده‌اند و این چرخه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: حتی می‌توان گفت اکثر بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند در ابتدا گمنام بوده‌اند اما در این تیم از نظر کیفی ارتقا یافته‌اند و ستاره‌ شده‌اند و ارزش معنوی و مادی آنها افزایش پیدا کرده است. نباید مردم فقط به اسم بازیکنان نگاه کنند. بازیکنان جدیدی که آمده‌اند باید حمایت شوند و این چرخه رفت و آمد بازیکنان همیشه ادامه دارد. زمانی من بازی می‌کردم و پس از من هم خیلی‌ها آمدند که بهتر بودند. مهم این است که تیم آرامش داشته باشد. 

پنجعلی با اشاره به بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان تصریح کرد: سرخ‌پوشان بازی‌های سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارند و اکنون باید به این تیم آرامش داد. بازیکنان خوبی هم جذب پرسپولیس شده‌اند که هر کدام از آنها از بهترین‌های لیگ بودند و می‌توانند از نظر کیفی ارتقا هم پیدا کنند به شرط آنکه مورد حمایت هواداران پرسپولیس قرار بگیرند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنی مثل حامد لک می‌تواند جای بیرانوند را پر کند، گفت: پرسپولیس  شرایطش با همه تیم‌ها فرق دارد انتظار از بازیکنان زیاد است بازیکن باید خودش را به شرایط وفق دهد هواداران هم باید حمایت کنند تا این بازیکنان خودشان را پیدا کنند بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیا بود حامد لک هم باید خودش را ثابت کند و البته مورد حمایت هم قرار بگیرد.

پنجعلی در مورد آپشن‌های قرارداد اوساگونا خاطر نشان کرد: من هیچ اعتقادی به بازیکنان خارجی ندارم حضور بازیکنان بی‌کیفیت خارجی هیچ اتفاق مثبتی را در فوتبال ما رقم نمی‌زند. بنابراین بهتر است به جای جذب چنین بازیکنانی به بازیکنان ایرانی میدان بیشتری بدهیم. بازیکنان ایرانی اکنون به اروپا و تیم‌های خوب درجه اول می‌روند پس ما نیازی به بازیکن بی‌کیفیت خارجی نداریم. شاید در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم بازیکنان با کیفیت خارجی را به عنوان بازیکن کمکی در اختیار بگیریم وگرنه در لیگ برتر ما نیازی به چنین خارجی‌های بی‌کیفیتی نیست. اگر بتوانیم بازیکنانی که به اروپا می‌روند و لژیونر می‌شوند را حفظ کنیم بسیار بهتر از آن است که بازیکنان بی‌کیفیت خارجی را جذب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول