اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل تراکتور: قرار نبود جشنی بگیریم/ همه بازیکنان جز اسدی با ما قرارداد دارند

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:‌ به خاطر ازدحام جمعیت در فرودگاه مجبور شدیم در ورزشگاه بنیان‌دیزل حضور پیدا کنیم تا مالک باشگاه با هواداران صحبت کند.

مدیرعامل تراکتور: قرار نبود جشنی بگیریم/ همه بازیکنان جز اسدی با ما قرارداد دارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میرمعصوم سهرابی در خصوص برگزاری مراسم جشن قهرمانی تراکتور اظهار داشت: باشگاه تراکتور از زمانی که به بخش خصوصی و زنوزی واگذار شد هدفش قهرمانی در لیگ و جام حذفی بود تا بتواند در مسابقات آسیایی در حد نام ایران و آذربایجان بدرخشد و ما توانستیم در دومین سال خصوصی‌سازی‌مان این موفقیت را کسب کنیم.

وی در رابطه با حفظ ستاره‌های این تیم عنوان کرد: همه بازیکنان به غیر از اسدی با ما قرارداد دارند ما امروز یا فردا یک جلسه با هیأت مدیره داریم تا سیاست‌گذاری‌مان مشخص شود، سال آینده تراکتور باید در آسیا حضور پیدا کند و نیاز به یک برنامه‌ریزی مدون است. سعی می‌کنیم این برنامه‌ریزی را انجام دهیم تا یک تیم خوب در حد نام ایران و منطقه آذربایجان ببندیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در رابطه با برگزاری جشن قهرمانی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی  خاطرنشان کرد: قرار نبود مراسمی برگزار شود و هیچ برنامه‌ریزی از طرف باشگاه انجام نشد. هزاران هوادار به سمت فرودگاه آمدند و ما با هماهنگی مراجع ذی‌صلاح تصمیم گرفتیم آنجا بازیکنان‌مان را پیاده نکنیم و به سمت استادیوم بنیان‌دیزل رفتیم تا مالک باشگاه با هواداران صحبت کنند و یک دور افتخار با جام بزنیم. هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته بود فقط استقبال مردم بود که در آنجا انجام شد ما نمی‌توانستیم داخل شهر این مراسم را برگزار کنیم و این یک مراسم غیرقابل پیش‌بینی شده بود.

وی در گفت و گو با رادیو تهران خاطرنشان کرد: ما حتی اطلاعیه‌ای هم برای برگزاری جشن ندادیم چون مردم به ورزشگاه بنیان‌دیزل آمده بودند مراسم در حد 10 دقیقه برگزار شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول