اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

سازمان لیگ کشتی باز هم دسته گل به آب داد/این بار پای تخلف استقلال در میان است!

دو کشتی‌گیر توانستند با حضور در سازمان لیگ کشتی و با نظارت مسئولین با سه باشگاه قرارداد امضا کنند.

سازمان لیگ کشتی باز هم دسته گل به آب داد/این بار پای تخلف استقلال در میان است!

گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درحالی که اتفاقات عجیب و غریب در لیگ‌کشتی که هنوز شروع نشده کم نمی‌افتد این بار درکمال ناباوری شاهد بودیم دو کشتی‌گیر در یک فصل با دو تیم مختلف قرارداد امضا کرد.

با انصراف تیم دریاچه ارومیه دو کشتی‌گیر این تیم عباس فروتن و نادر حاج آقا‌نیا با حضور در سازمان لیگ قرارداد خودشان را با تیم هیات کشتی قائمشهر امضا کردند اما روز پنج‌شنبه این دو کشتی‌گیر با حضور مجدد در سازمان لیگ در حالی که با تیم هیات کشتی قائمشهر قرارداد داشتند با تیم استقلال هم قرارداد امضا کردند. جالب اینکه نصیرزاده رییس سازمان لیگ هم حضور داشته و در مقابل این تخلف آشکار هیچ واکنشی نداشته است. 

محمد صادق‌زاده مربی تیم هیات کشتی قائمشهر با تایید این خبر گفت: این دو کشتی گیر با ما قرارداد رسمی داشتند ولی آقای نصیرزاده خیلی راحت قانون را زیر پا گذاشته است. حرف های شنیدنی زیاد داریم ولی فعلا سکوت کردیم. شنبه برای این اجحافی که در حق تیم‌مان شده به فدراسیون کشتی می رویم تا پیگیر کارهایمان باشیم. قطعا از نصیرزاده، این دو کشتی گیر و تیم استقلال شکایت خواهیم کرد. تیم ما چون هیچکس را ندارد و شهرستانی هست خیلی در مدت در حق ما ظلم شد که بزودی همه را با مردم و هم استانیها در میان خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول