اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

برنامه های ویژه توکیو برای برگزاری المپیک

مقامات برگزاری بازی‌های المپیک توکیو اعلام کردند قرار است تعدیلاتی صورت بگیرد.

برنامه های ویژه توکیو  برای برگزاری المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، کاسوهیرو سوگیتا رئیس هیات ارزیابی اقدامات مقابله با ویروس کرونا در بازیهای المپیک و پارالمپیک، گفته که برای اطمینان از لذت بردن ورزشکاران و تماشاگران از بازیهای توکیو، تعدیلاتی انجام خواهد شد.
یک شورای سه جانبه برای کمک به برگزاری المپیک و پارالمپیک سال آینده در توکیو اولین جلسه را امروز برگزار کرد. قرار است این جلسات با حضور مقامات دولت ژاپن، دولت توکیو و کمیته سازماندهی بازیهای ۲۰۲۰ با هدف تولید "اقدامات مقابله ای قوی" تا پایان سال برگزار می شود.
سوگیتا معاون دبیر ستاد کابینه ژاپن وظیفه مدیریت این جلسات را دارد. وی گفت که برای اطمینان از برگزاری ایمن، سازگاری هایی انجام خواهد شد.
به گزارش آسوشیتدپرس، وی در این باره اظهار داشت: در حالی که با ویروس کرونا زندگی می کنیم، باید اطمینان حاصل کنیم که ورزشکاران می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند و مخاطبان از بازی ها با خیال راحت لذت ببرند.
سوگیتا خاطرنشان کرد: برای دستیابی به این موضوع، ما کنترل مرزها، سیستم های آزمایش و پزشکی و عملکرد مکان ها را تنظیم خواهیم کرد.
در این نشست همچنین توشیرو موتو رئیس اجرایی بازیهای توکیو هم حضور داشت.
براساس اعلام کانال المپیک، موتو گفت: برای سازماندهی یک بازی ایمن و سالم، نحوه برخورد ما با ویروس کرونا مهم است. من نمی توانم بر اهمیت آنچه در اینجا بحث می کنیم تأکید کنم.

موتو اعلام کرد سازمان بهداشت جهانی گفته واکسن عنصر مورد نیاز برای برگزاری بازیها نیست.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول