اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پیشرفت پدافند هوایی در جنگ الکترونیک و سایبری/ پدافند هوایی در سامانه‌های پیشرفته به خودکفایی رسیده است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب گفت: پیشرفت پدافند هوایی در جنگ الکترونیک و سایبری، هشداردهنده، اخلال‌گرها، منحرف کننده به مرحله‌ای از توانمندی رسیده که به عنوان بازوی قدرت در اقصی نقاط کشور به کار گرفته می‌شود.

پیشرفت پدافند هوایی در جنگ الکترونیک و سایبری/ پدافند هوایی در سامانه‌های پیشرفته به خودکفایی رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب  امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی تبریز که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به سالروز تشکیل پدافند هوایی، اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته، یزیدیان زمانه و مستکبرین که مکتب حسینی را در تضاد منافع خود می‌دیدند، عزم خود را جزم کرده تا با اعمال فشارها، حرکات انقلاب را کُند کرده و به شکست برسانند.

وی افزود: انقلاب اسلامی با حرکات وحدت‌آفرین همه این فشارها را کاهش داده و پوزه دشمن را بر خاک مالیدند به طوریکه مردم ایران با ایثار جان و مال خود همیشه پشت انقلاب خود هستند. 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب با تاکید بر اینکه پدافند هوایی ماموریت دارد تا از نیروهای هوایی و فرودگاه‌های کشور حمایت کند، گفت: با توجه بر اینکه در دوران دفاع مقدس بسیاری از مناطق مواصلاتی و اسکله و فرودگاه‌ها مورد حمله قرار می‌گرفت از این‌رو وظایف پدافند هوایی افزوده می‌شد. 

وی افزود: نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی توانسته است قابلیت خود را در حوزه مختلف ماموریتی ارتقا دهد.

عظیمی تصریح کرد: نیروی پدافند هوایی در چند سال اخیر به همت دانشمندان و جوانان و با وجود محدودیت‌ها در راستای جهش تولید در حوزه سازندگی، تولید به خودکفایی و خوداکتفایی برسد. 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب  گفت: پیشرفت پدافند هوایی در جنگ الکترونیک و سایبری، هشداردهنده، اخلال‌گرها، منحرف کننده به مرحله‌ای از توانمندی رسیده که به عنوان بازوی قدرت در اقصی نقاط کشور به کار گرفته می‌شود.

وی افزود: پدافند هوایی در بخش پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ضدعفونی و گندزدایی مناطق شهری، پایش خانه به خانه، کنترل تردد شرکت گسترده داشته است. 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب تصریح کرد: ۶۰ هزار ماسک از ابتدای شیوع کرونا در منطقه شمالغرب از سوی پدافند هوایی تولید و توزیع شده است.

عظیمی ابراز داشت: تهیه و توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و ۱۰ هزار وعده گرم از دیگر فعالیت‌های نیروی پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران است. 

انتهای پیام/۶۰۰۳۰/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول