اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

شهر آماده آغاز سال تحصیلی است/ حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده و آماده پذیرش دانش آموزان است

رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی همانند گذشته به صورت منظم ضدعفونی شده و آماده پذیرش دانش آموزان و جا به جایی آنها است.

شهر آماده آغاز سال تحصیلی است/ حمل و نقل عمومی ضدعفونی شده و آماده پذیرش دانش آموزان است

زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون محیط زیست، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درخصوص آمادگی شهر برای بازگشایی مدارس شهر تهران گفت: خوشبختانه آنگونه که از سخنان وزیر آموزش و پرورش برداشت شد مدارس برای پذیرش دانش آموزان آماده شده اند.

وی ادامه داد: شهرداری تهران هم در این مسیر تلاش کرد تا فضاهای شهری که دانش آموزان بیشتر در آن تردد دارند هم پاکسازی شده و هم اگر مشکلاتی داشته مرتفع شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته گویا قرار است نسبت به سالهای قبل تعداد کمتری از دانش آموزان در هر روز به مدرسه بروند و به نوعی به صورت شیفت بندی شده دانش آموزان در مدارس حضور یابند.

صدر اعظم نوری در پاسخ به این سوال که بخشی از دانش آموزان با وسایل حمل و نقل عمومی تردد می کنند و خود را به مدارس می رسانند آیا حمل و نقل عمومی آماده پذیرش دانش آموزان را از لحاظ پاکیزگی و نظافت دارد یا خیر گفت: از ابتدای شیوع کرونا حمل و نقل عمومی به صورت مرتب و با برنامه ریزی منظم ضدعفونی شده است.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مدارس به طور قطع این حساسیت ها بیشتر هم خواهد شد و تلاش می شود تا پروتکل ها بیش از پیش رعایت شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: البته نباید از نقش والدین در آموزش و اجتماعی شدن هر چه بیشتر دانش آموزان غافل شد و باید این موضوع جدی گرفته شود.

صدر اعظم نوری گفت: والدین باید تلاش کنند همگام با مدارس و کلاس های درس اجتماعی شدن دانش آموزان را برای مواجه با ویروس کرونا و مراقبت از خود در برابر این ویروس افزایش بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شهرداری آمادگی کامل را برای آغاز سال تحصیلی دارد یا خیر گفت: شهرداری همه آن چیزی که به عهده اش بوده است را عمل کرده و می توان گفت که شهر آماده آغاز سال تحصیلی جدید است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول