اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خانزاده: مدیرعامل استقلال با آن حرفش نشان داد فوتبالی نیست/فصل آینده هم در تراکتور می‌مانم

مدافع تیم فوتبال تراکتور گفت: مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرده بود تراکتور را راحت شکست می‌دهند اما این حرف نشان می‌دهد او فوتبالی نیست.

خانزاده: مدیرعامل استقلال با آن حرفش نشان داد فوتبالی نیست/فصل آینده هم در تراکتور می‌مانم

محمدرضا خانزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قهرمانی تیمش در جام حذفی اظهار داشت:خوشحالم مردم آذربایجان را شاد کردیم و توانستیم یک جام به آنها هدیه کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا فصل آینده در تراکتور می‌ماند یا خیر عنوان کرد: به امید خدا این اتفاق می‌افتد. من افتخار می‌کنم در چنین تیمی بازی می‌کنم.با تراکتور قرارداد دارم و امیدوارم در آسیا با این تیم نتایج خوبی کسب کنم.

مدافع تراکتور در خصوص مسابقات لیگ امسال عنوان کرد: نه در ایران، بلکه در کل دنیا لیگ فرسایشی شده بود. خوشحالم که پایان لیگ امسال برای ما خوب تمام شد و یک جام گرفتیم. مشهد هم بهترین شهر دنبا است. هر چه دارم از امام رضا و شهر مشهد است.

خانزاده تاکید کرد: چند روز پیش مدیرعامل استقلال گفته بود صد در صد تراکتور را می‌بریم.این حرف نشان می‌دهد او یا فوتبال بازی نکرده یا اصلا فوتبالی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول